Dat probleem ken ik. Heb vorig jaar via Netflix heel Full House terug gekeken, daarna begonnen aan Charmed. Maar toen kwam Once Upon a time op mijn pad en ben ik daar mee begonnen. Dat vond ik zo geweldig, ik vloog er doorheen en daarom kijk ik dat nu voor de 2e keer. Maar ik wil nog een keer verder gaan met Charmed en dan daarna Buffy en Angel. Maar voordat ik zover ben...
1 Buffy, 2 Friends 3 Modern family (phil ) 4 Downton Abbey 5 Medium 6 Sherlock 7 Monk 8 Greys Anatomy Verder kom ik ff niet. B Bad kwam ik dus mooi niet door heen vond ik oersaai
Van vroeger en blijf het leuk vinden om te kijken; Full House The Flying Doctors Oppassen The X Files (had er werkelijk alles van) Friends Verder; Everwood Desperate Housewives Mc leods daughters Call the midwive En wat ik echt heel leuk vond was Bloedverwanten. Jammer dat er niet meer seizoenen v gemaakt zijn.
OMG dat gaat mij niet lukken. Ik ben ook echt een serie fan en alleen de leuke hou ik bij in een app en daar kom ik aan 4 maanden 27 dagen en 23 uur aan het kijken van toffe series zoals dat daar staat. (zijn ruim 90 verschillende serie) Waar haal ik de tijd vandaan net zoals nu verveel me dood op me werk weinig te doen en netflix aan het kijken. Alles wat ik zo door de weeks op tv kijk en volg staat er niet bij. Series die me bij zijn gebleven, maar niet perse de beste zijn: Zero Hour Wildfire The secret life of the American teenager Sleeper Cell Revenge Heroes Dexter Suits Homeland
1. Sons of Anarchy 2. The Walking Dead 3. Game of Thrones 4. Grey's Anatomy 5. The Vampire Diaries 6. The Originals 7. Supernatural 8. True Blood 9. Lost 10. Baywatch
Charmed, Friends Pretty little liars Game of thrones Greys anatomy The originals Vampire diaries Teenwolf The grimm Criminal minds
Ik deel mijn series meer in op genre dan dat ik een top 10 zou kunnen maken. hierbij mijn favo’s: Fanatasie/historisch: • game of thrones • outlander • call the midwife • downtown abbey Comedie: • gilmore girls • Jane the virgin • grace and Frankie Horror of crime: • criminal minds • walking dead (t/m s.6 kijk t nu niet meer) • the originals • grimm
De serie West World is echt geniaal! Verder in willekeurige volgorde: Vikings Game of Thrones Greys Anatomy (net weer met seizoen 1 opnieuw begonnen) Mcleod Daughters Criminal Minds SVU Band of Brothers The Pacific Vampire Diaries
1. Game of Thrones 2. Lost 3. Sons of Anarchy 4. Breaking bad 5. Revenge 6. Prison Break 7. Vikings 8. The Leftovers 9. The 100 10. The Walking Dead (jammer genoeg inmiddels afgezwakt tot een B-serie, maar de eerste seizoenen waren top)
Dr. Who The 100 Fringe Torchwood Scorpion Gilmore Girls Friends Being Human (de Britse variant) IT crowd Lucifer Als ik er meer dan een top10 van mag maken, ben ik nog wel even bezig. Ik houd van scifi, sitcom en Britse series, dus daar is best veel keuze in
1. La casa de papel 2. Fauda 3. Tyrant 4. Breaking bad 5. Sons of anarcy 6. Orange 7. Homeland 8. Prison break Oke de eerste 3 zijn spaanse en palestijnse series.. praten hebreeuws maar het verhaal is zo goed! Als je van terrorisme etc houd.. La casa is tot nu toe 1 van de beste
Op dit moment kan ik erg genieten van Vikings. Verder natuurlijk Game of Thrones. The Sopranos heeft een bijzonder plekje in mijn hart, we keken dat toen ik zwanger was van de oudste en tijdens de inleiding van de bevalling ook nog een paar afleveringen gekeken Verder ben ik echt dol op degelijke ouderwetse detectives: Midsomer murders meer recent en Hercule Poirot en Sherlock Holmes de series uit de jaren 80, daar gaat echt mijn hart sneller van kloppen. Maar de Star Trek series hebben ook een bijzonder plekje in mijn hart. En Red Dwarf dan eigenlijk ook
Desperate housewives Under the dome The flying doctors Two and a half men The nanny Beverly hills 90210 en Melrose place
Ik zie ook een paar keer True Blood voorbij komen, maar de boeken daarvan (Southern Vampire series van Charlaine Harris) zijn veel beter. Echt een aanrader!
Welke ik trouwens vergeten ben in dom, want juist degene die we altijd samen graag keken; Bones! (en crimininal minds)
Poeh inmiddels veel versleten.. Sons of anarchie Suits Orange is the new black The unit The mentalist McLeods daughters
Per genre er is teveel leuks! Sci fi 1: Fringe 2: Westworld 3: Stranger Things 4: Altered Carbon Detective/Crime 1: Sherlock 2: The Pretender (hier begon het) 3/4: Monk en Bones Comedy 1:Scrubs 2: How i met your mother 3: The Tick Fantasy 1: Game of thrones 2: Once upon a time