Beste series aller tijden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door iMoeder, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Lost
    The grimm
    X files

2. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Wij kijken ook heel veel series. Persoonlijk meest favoriet:
    Game of thrones
    Peakey blinders
    Call the midwife
    Downton abbey
    House of cards
    The crown

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    The Crown vind ik inderdaad ook erg goed gemaakt.
    Downton Abby gebeurde iets teveel vervelende dingen naar mijn smaak. Maar heb ik wel afgekeken en dat huis blijft fantastisch. Call The Midwife ben ik mee gestopt. Zoveel armoe, rampspoed en ellende. Vond het gewoon deprimerend.

4. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.197
    1.055
    113
    Vrouw
    Gouwe ouwe: Malcolm in the middle. Heerlijke serie.

iMoeder vindt dit leuk.
  5. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    The split
    NCIS
    NCIS LA
    NCIS NO
    Rizzoli & Isles
    Elementary
    Chicago fire
    Greys anatomy
    Midsomer murders
    Death in paradise

6. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Oh hier ben ik halverwege mee gestopt. Ik weet niet zo goed meer waarom, maar was het helemaal zat op een gegeven moment.
    Telkens dat geprobeer en het gaat toch steeds mis. Ik vind dat zo vervelend altijd haha
    Ik vond ook dat er gaten zaten in het tijdreis verhaal geloof ik. Ik herinner me dat ik zo veel onbeantwoorde vragen had dat ik maar gestopt ben met kijken.

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Haha, nou, volgens mij worden uiteindelijk alle gaten toch steeds weer gedicht (duurt soms alleen wat langer, in de laatste aflevering worden er nog gaatjes gedicht uit s1 ), ik kan me in ieder geval geen zaken voor de geest halen die niet toch uiteindelijk weer bleken te kloppen. Persoonlijk vond ik het ergens rond seizoen 3 wel een beetje sci-fi worden, met dat gedoe op Titan en zo,maar dat was gelukkig maar een paar afleveringen en de rest vind ik leuk genoeg om dat voor lief te nemen. Maar de gewone tijdreis-verhalen vind ik geweldig, juist omdat ze uiteindelijk steeds de veroorzakers blijken te zijn dat datgene wat ze proberen te stoppen. Heel frustrerend inderdaad. Je hebt zo vaak een ‘oh, dus dat was het!’ gevoel bij bepaalde scenes die in de 2e ronde opeens op hun plaats vallen. Maar ik ben sowieso wel een sucker voor een goed tijdreisverhaal hoor, vind ik altijd zulk lekker gepuzzel, of alle lijntjes met elkaar kloppen :)

8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Heerlijk is dat he. Dat is ook waarom ik The 100 zo leuk vond. Je moet lang wachten maar uiteindelijk valt alles in elkaar. Heel bevredigend en gaaf.

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik heb daar ooit de eerste aflevering van gezien en daar kreeg ik een beetje een tienerserie vibe bij, dus verder niet naar gekeken. Maar toch wel een aanrader dus?

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Het begin is erg ‘young adult’ inderdaad. Een soort ‘tieners op spring break’ vibe. Maar dat is al snel afgelopen wanneer er in dat bos vanalles aan de hand blijkt. Daarna is het nog even doorzetten totdat het verhaal op gang komt. Maar als het dan eenmaal op gang is word het steeds beter en beter. Ik vond ieder seizoen weer vetter dan het seizoen daarvoor. En dat alleen al vind ik een prestatie. Uiteindelijk zitten er ook een aantal plotwendingen in (die ik echt totaal niet aan zag komen, heerlijk vind ik dat) en dat er dingen mis gaan natuurlijk. En toch valt alles uiteindelijk in elkaar, maar dat duurt meerdere seizoenen ook.

11. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik kijk haast geen series.

GTST dan.

Maar m'n favoriete is echt
    Chigaco Fire echt een aanrader

Deel Deze Pagina