Hoi meiden, Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en sinds twee weken slaap ik zo slecht. Rond 6 uur word ik wakker en moet dan echt iets eten, kan echt niet meer slapen maar ben dan evengoed nog zo moe. Het lukt me gewoon niet om weer in slaap te komen. Ik word van ieder geluidje wakker dat vriendlief maakt en dat maakt het er niet gezelliger op. Gaat dit nog beter worden of moet ik er nog even doorheen die laatste 7 $) weken?
Schijnt er bij te horen, voorbereiding op de slapeloze nachten die je straks nog erger krijgen gaat hihi Weet niet of t beter wordt..
Beetje op en af. Soms wat goede nachten en dan weer slechte nachten. En na de bevalling gaat het rustig verder, alleen dan heb je iets te doen 's nachts!
Ken het. Soms idd goede nachten soms slechte. Merk wel dat ik met oordoppen een stuk dieper slaap omdat ik idd niet van elk geluidje wakker word. Maar, helaas , hoort het er idd bij.
Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap en nu ook bij de tweede. Klokslag 04.00 uur ben ik wakker en kan dan niet meer slapen, ook al ben ik nog zoooooo moe. Ook de baby is dan al erggg actief.
Tja ik slaap me hele zwangerschap maar een 3a4 uur per 24 uur. Ik heb wel slaapmedicatie maar dat werkt gewoon niet. dus nu word ik volgende week een nachtje opgenomen zodat ik sterkere middelen ingespoten kan krijgen. Ze zeggen dat het inderdaad voorbereiding is op de baby.
Hier ook meestal slechte nachten gehad de laatste weken! Moest er altijd uit om te plassen en had dan ook echt honger. Moest dus ook altijd iets eten en dan terug naar bed. Maar eer ik terug in slaap was, dat duurde ook een hele tijd, al was ik bekaf! Sliep meestal ook overdag een uurtje (van zodra ik met bevallingsverlof was) om bij te tanken . Dit is zo gebleven tot aan de bevalling. En nu blijft het doorgaan alleen is het nu voor ons meisje dat ik eruit moet, véél nuttiger dus . Alleen val ik nu véél sneller in slaap dan voor de bevalling. Het is nu ook nog 2x zo vermoeiend als toen . Van zodra je met zwangerschapsverlof bent kan je proberen overdag nog een slaapje te doen, dit kan helpen de dagen door te komen. Voor de rest véél succes de laatste weken, ze zijn best pittig !