Eisprong veel te vroeg???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smeetje, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Volgens de calculator zou mijn eisprong de 27e zijn, maar heb vanaf gisteravond zo'n zere buik, hetzelfde gevoel als ik normaal heb wanneer ik mijn eisprong heb. Hopelijk is het het niet, want dan hebben we wel erg weinig tot niet geklust in de vruchtbare periode... Shit, weer een kans laten lopen. En mijn cyclus was zo regelmatig met 29 dagen. Of zou dit gewoon wat anders kunnen zijn geweest?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi. Zou ook best wat anders kunnen zijn hoor. Er heerst op het moment ook buikgriep ( heb het ook) en das ook alleen maar buikpijn,darmkrampen en misselijk. Kussies Kaatje

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi!

Ik heb altijd een paar dagen buikpijn voordat mijn eitje daadwerkelijk springt...en met mij meer vrouwen.

Hou je er maar aan vast dat niet elke cyclus steeds hetzelfde is meis, het kan best een keer vroeger of later springen.

Liefs Ninetje

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik zou niet uitgaan van wat een calculator zegt, iedere vrouw is verschillend.. Ik zou volgens calculator op dag 14 of 15 hebben en had hem op dag 17... Zelf niets gevoeld

Britt

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    bij mij klopt de calculator ook niet helemaal en deze maand is het ook weer helemaal anders... luister eerder naar je lichaam dan de calculator! :D

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik wilde net zelf een topic openen hierover, maar nu schrijf ik het maar gewoon hier... ;)
    Ik ben afgelopen donderdag ongi geworden. Erg heftig deze keer, vrijdag leek het wel of ik leegliep.. :oops: En vandaag is het nagenoeg over.
    Vanmorgen was ik boven met de was bezig en kreeg ineens flink pijn links onderin mijn buik, een soort druk op mijn liezen....ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen....leek ook wel op een luchtbelletje dat ergens doorheen werd geperst...
    het hield een uurtje aan en verdween toen weer...
    Dit zal toch niet een eitje zijn geweest?
    Maar ja, eitje of niet...heb wel even mijn hubby van beneden geroepen... ;)
    "Jemig, begint het nu alweer!!" riep ie nog voor de grap....maar echt erg vond ie het niet hoor.... :)

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    haha... :)

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    dat zou wel heel vroeg snel zijn.wou dat ik mij ei goed kon voelen.
    heb nu wel een uurtje nu last van mijn linker lies.
    steekjes
    heb nu geen last van afscheiding.
    wanneer kan je met ovul testen testen.
    op elke momnent van de dag?

9. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Het is inderdaad erg vroeg, maar zijn maar wel even uitgegaan dat het toch eisprong is geweest en gelukkig hadden we die dag al geklust en zijn daar maar even mee doorgegaan. Hopelijk is het gelukt. En als het toch volgende week mijn 'echte' eisprong is, klussen we gewoon weer verder!! Ik weet niet wanneer je ovu kunt testen, heb dat nooit gedaan.

10. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Eigenlijk zou ik dus gisteren mijn eisprong moeten hebben en ik heb niets gevoeld. Dus dan heb ik vorige week waarschijnlijk toch wel mijn eisprong al gehad. Kan dat wel zo snel nadat ik ongesteld ben geweest? Raar toch? Wanneer heb ik nu dan mijn NOD, 2 weken na mijn eisprong? Lastig allemaal. Ik ga nl. vrijdag op vakantie.... Toch maar een voorraad OB's meenemen en voor de zekerheid een test...

Deel Deze Pagina