Beste tijd om collecte te lopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door tantetil, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak

    Jeetje lekkere reactie!

    Nee ik geef collectanten niks.. Vind het gruwelijk irritant. Zoals al eerder gezegd; kies zelf wel als ik wil doneren..

    Oh en die reactie; tot we zelf een keer wat hebben is ook belachelijk! Als of dat door de collectanten komt hell no! Komt door diegene die doneren.. Die kiezen de mensen wel zelf..
     
  2. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @honey en anderen die het irritant vinden: waarom plak je dan niet gewoon zo'n sticker? Of eigen gemaakt briefje / bordje onder de bel. Ben je ineens van het probleem af. En scheelt de collectant ook weer tijd. Win-win toch?

    Wat betreft op het raam kloppen: dat vind ik dan persoonlijk weer vervelend. Ik vind dat heel 'dwingend' over komen. Als iemand op je raam klopt, staat ie ook meteen binnen te kijken. Ik houd daar niet van, we hebben niet voor niks een deurbel. Nu zit onze bel gewoon beneden in de woonkamer, dus de jongens worden er niet wakker van.
    Maar goed, zo zie je maar: de tijd die bij de één prima is, komt de ander niet uit. En waar de een liever hebt dat je belt, stelt de ander kloppen meer op prijs. Wat je ook doet 'tis ok nooid goet'. Of juist wel: je zet je belangeloos in voor een ander en dat vind ik een compliment waard. En als je bij mij op een irritant moment op het raam staat te kloppen, gooi ik alsnog gewoon wat kleingeld in je bus hoor. Succes met lopen alvast!
     
  3. momfertje

    momfertje Bekend lid

    8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Als het mij niet uitkomt doe ik niet open , ook niet als ze op de ramen kloppen. Standaard doen wij niet open onder het eten. Maakt mij dan ook niet uit wie het is...
     
  4. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier hangt een Nee/Nee sticker bij de bel.
    Geen collecties/verkopers/geloofsovertuigers.
    Niet eens zozeer omdat ze niet welkom zijn, maar omdat ze verdorie ALTIJD met etenstijd komen.
    Of wanneer ik mijn kinderen aan het douchen ben.
    Ik zit ma-vrij alleen met de kinderen en na half 5 tot half 8 ben ik gewoon niet beschikbaar omdat ik me de benen uit de kont ren om te eten en de kids gedoucht en wel in bed te krijgen.
    Ik zit er dus gewoon echt niet op te wachten.
     
  5. 2jees

    2jees Niet meer actief

    Nou nou.. Drie uur lang je de benen uit de kont rennen met twee kids en eten koken? Misschien kun je dan dingen proberen te veranderen?! (Niet aanvallend bedoeld). Ik doe ook alles alleen meestal en er is echt genoeg te doen maar 3 uur lang 'de benen uit mn kont' neuh..
     
  6. Tiniedice

    Tiniedice Bekend lid

    4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amen:D totaal mee eens!
     

Deel Deze Pagina