Hoi , Zoals de titel al zegt kom ik even klagen zit er echt doorheen. Mijn zwangerschap in een vogelvlucht. Bloedverlies met 5 8 9 11 13 16 18 en 22 weken bleek een hematoom te hebben moest daarom plat liggen. Met de 20 weken echo zagen ze een streng in de baarmoeder geen idee wat het was en wat ze ermee moesten. Stress dus werd wel goed in de gaten gehouden uiteindelijk met 32 weken niets meer te zien. Met 33 weken verschikkelijk pijn in mijn been dik en rood paar keer weggestuurd was niets bleek uiteindelijk een trombose been en moet ik 30 dagen bloedverdunners spuiten. Kortom nu blauwe benen .daarnaast veel voorweeen harde buiken slaap vanaf 33 weken maximaal 2 uur per nacht. Ik zit er doorheen wil mijn baby. Maar inleiding mag niet na eerdere keizersnede en een keizersnede plannen willen ze niet. Zo even klagen hoor lucht iets op
Bedankt hoop dat deze eerder komt dochter is met 41.4 geboren na een inleiding en alsnog een keizersnede. Banner klopt trouwens niet helemaal ben vandaag 38.3 hopelijk zet het snel door
Ah, ik snap dat je t helemaal zat bent. Nu wel al klaar met je bloedverdunners? Nog even volhouden, je hebt al zoveel doorstaan, die laatste (hopelijk) dagen of weekjes kan je ook!
Mag je geen ks omdat je nu bloedverdunners spuit? Klinkt idd niet makkelijk allemaal, maar je bent al zo'n eind gekomen! Hou vol!
Ik hoop het zo maar ben bang van niet . De eerste liep ik ook ver door. Benieuwd hoe het vandaag gaat uitpakken
Oh wat balen zeg! Ik snap de medische overweging wel maar daar heb je gevoelsmatig nu even helemaal niets aan! Klaag maar lekker een eind weg, hopelijk lucht dat iets op.
Lieve schat, Jij mag klagen. Maar wees oh zo dankbaar dat jouw kleine vechter doorzet! We hebben elkaar eerder gesproken en zie mijn handtekening. Wij zijn het gevecht aangegaan en hebben niet mogen winnen... Sterkte! Zet door! Denk aan je baby!
Dank je wel meid ja we hebben elkaar inderdaad eerder gesproken wat erg dat jullie het gevecht niet hebben gewonnen. Jullie heel veel sterkte
Sterkte! Zwanger zijn is soms gewoon heel zwaar. Je bent er bijna....denk alvast maar aan de lieve baby die straks in je armen ligt. Ik wens je een mooie bevalling toe
Gefeliciteerd nutts! Nu lekker gaan genieten! Wetende dat je het erg zwaar hebt gehad haal ik toch hoop en vertrouwen uit jou verhaal mbt het uitdragen van de zwangerschap na een hematoom. @Coccie wat ontzettend heftig en verdrietig om te lezen! Heel veel sterkte de komende tijd x