moviepark of legoland duitsland???

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rosao, 27 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Wat zijn jullie ervaringen met deze parken? Wat is leuker als je niet heel erg van achtbanen houdt :) ?

En hebben jullie nog tips voor verblijf in de omgeving?

We willen in juni nog een weekendje gaan. Wordt dus op een zaterdag het park bezoeken.

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn een keer in legoland geweest in duisburg en we vonden het heel erg tegenvallen, dus persoonlijk zou ik voor movieworld kiezen. trouwens duitsland heeft ook hele mooie dierentuinen.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  4. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Movie park zijn we vorig jaar geweest en vonden wij vreselijk tegenvallen! Het is echt een heel klein park, het lijkt alsof ze veel attracties hebben, maar schijn bedriegt. Ik zou hem echt niet aanraden, geloof dat we incl reistijd om 17.00 uur alweer thuis waren :O. Legoland geen ervaring mee.

Wat iemand zei van dierentuinen dan kan ik je de Kölnerzoo echt aanraden. Supermooi, ruim opgezet. Veel verschillende diersoorten en bij slecht weer ook zat mogelijkheden.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    En iemand ervaring met fantasialand?

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    @Casara, dat klinkt niet best eigenlijk! Wel iets om over na te denken.

7. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Phantasialand is wel leuk! Laatste keer dat wij er waren is wel al 8 jaar geleden. Daar heb je voor elk wat wils en is eigenlijk een soort van disneyachtig alleen dan in het klein. Ook wel vergelijkbaar met Efteling en Bobbejaanland. Ik zou zeer zeker phantasialand boven Movie park kiezen. Anders is het echt zonde van je geld (of dagje uit in ons geval).

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij zijn vorig jaar naar phantasialand geweest en wij vonden het echt mooi. Het is erg groot en mijn zoon van toen 5 jaar vond het fantastisch, ook voor de kleintjes ( mijn andere zoon was toen 2 jaar) is er genoeg te doen. Wij hadden in 1 dag nog niet alles gezien. Ze hebben ook verschillende ingangen wat de drukte erg spreid. We waren midden in de zomervakantie en de langste wachttijd was 25 minuten bij de achtbaan.

Bovendien hadden we bij de jumbo gespaard voor korting, dat scheelde ons €45 euro. Wij vinden het een aanrader

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Phantasialand is geweldig!!

10. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    moviepark is echt verschrikkelijk
    wij zijn er vorig jaar geweest heel klein lijkt net een kermis
    phantasialand gaan wij ook heen dit jaar ben erg benieuwd

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Moviepark is niet heel veel leuks. Wel grappig met de bekend figuren. Maar verder erg verouderd.

Anderen was ik nog niet.

12. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    MOviepark, vind ik persoonlijk ook niet veel aan!
    Phantasieland, is echt geweldig!
    Legoland, geen idee

succes met je keuze maken..

13. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Moviepark is voor de kinderen wel leuk hoor, het is inderdaad niet groot maar genoeg te doen.
    Wij zijn vorig jaar geweest met die aktie, 2 dagen met 1 overnachting en dat is goed bevallen.

Maar Phantasialand is echt veel leuker dus zeker een aanrader.

Legoland durf ik niet te zeggen maar heb altijd begrepen dat die in Denemarken het beste is ipv die in Duitsland.

Deel Deze Pagina