Beste vliegtuigstoel met 1jarige?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lovess, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    je mag met een baby niet bij de nooduitgang zitten
    en die stoelen met extra beenruimte zijn vaak gereserveerd voor mensen die slecht ter been zijn of andere ongemakken.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En inderdaad vaak is het vliegtuig niet vol en heb je een lege stoel naast je en dan kun je daar wat spullen kwijt of je kindje even neerzetten tijdens de vlucht.

3. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Als je kleine op schoot zit mag je alleen maar een infant-seat reserveren: een stoel waar 2 zuurstofmaskers boven hangen. Je keuze is dus aardig beperkt...

4. bsmits

bsmits Actief lid

29 apr 2014
    127
    2
    18
    NULL
    NULL
    Je kan anders eens het reserveringsprogramma opstarten en kijken wat de mogelijkheden zijn. Wij vliegen straks ook naar Turkije met Arke, maar de infantstoelen zijn alleen aan het raam. Normaliter reserveren wij ook de stoelen omdat mijn man lang is, maar nu maakt het mij niet uit en ga ik er geen extra geld aan uitgeven.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Bij Corendon en Transavia moet je met stijgen en landen bij t raam zitten met je kind op schoot.
    Ook mag je niet bij de nooduitgang en dus ook niet helemaal voorin (met je extra beenruimte) dit puur vd veiligheid.
    Antalya is echt prima te doen met dreumes op schoot zittend bij t raam :)24 uur van te voren kan je online inchecken en ook je stoel kiezen.

6. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    Wij gaan ook 2 juni naar Turkije, Antalya! Vliegen jullie ook 5 uur 's morgens? MIjn zoontje is eind juni 1 jaar, dus scheelt niet veel!!!;) Wij hebben al stoelen geboekt, rij 2 en zoontje moet bij het raam op de schoot. Wij vliegen met Transavia

Deel Deze Pagina