Beste vriend(in) hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hebben jullie een 'beste' vriend /vriendin of iemand met wie je veel deelt? Of is je partner dat misschien?
    Ik heb een goede vriendin waar ik veel mee deel maar mijn man zou ik toch ook wel kunnen omschrijven als mijn beste vriend, ik kan eigenlijk alles met hem delen en hij is er altijd voor me.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb een beste vriendin die letterlijk alles van mij weet en ik van haar... We zijn al 10 jaar beste vriendinnen en ik zou haar nooit kunnen missen in mijn leven. Zij weet ook meer dan mijn man weet.. Sommige dingen hoeft mijn man gewoon niet te weten..

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Mijn vriend is toch wel me allerbeste vriend en daarnaast heb ik me beste vriendin waar ik ook alles mee bespreek, soms spreken we elkaar elke dag en soms spreken we elkaar een week niet en onze band blijft even sterk :)

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb überhaupt geen vrienden of vriendinnen meer, dus ik zie mijn man als beste vriend.

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Mijn man is mijn beste vriend! Nu al een jaar of 10!
    Heb wel een paar kennissen die aan vriendinnen zouden grenzen, maar dat vern**k ik waarschijnlijk toch wel weer.
    Heb de sociale skills van een pissebed :/

6. penseel

penseel Niet meer actief

Klinkt heel gek maar het meeste bespreek ik met mijn moeder of zusje.

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja, zonder m'n vriendin zou ik echt koekoek worden! Ik kan alles met haar delen. We zijn als een soort psych voor elkaar.
    We wonen best ver van elkaar (80km) maar we spreken elkaar elke dag.
    I ❤️ her

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb mijn beste vriendin die ik al 29 jaar ken en mijn zusje met hen deel ik ECHT alles. (En we zijn ook met zijn drieën vriendinnen dus dat is ook mooi makkelijk)

Daarnaast nog 2 vriendinnen die ik wel iets minder zie maar waar ik ook wel heel veel mee deel. Maar ja die spreek ik niet dagelijks dus dat is dan toch echt wel minder dan met mijn beste vriendin en zus.

En nog een handjevol gezellig vriendinnen :)

Mijn man is niet mijn beste vriend. Dat is mijn geliefde en we delen alles maar mijn vrouwen onzekerheden, praten over shoppen, kindershizzle, wooninrichting etc...dat is hij snel zat haha. Dus zonder mijn vriendinnen zou ik gek worden.

9. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik heb 1 vriendin waarmee ik alles kan delen. Die mij neemt zoals ik ben, mijn goede en slechte kwaliteiten. Is ook een vriendin in slechte tijden.

Ben erg teleurgesteld door een aantal mensen laatste periode van mijn leven, maar zei heeft laten zien dat mensen ook anders kunnen zijn, dat ik mensen kan vertrouwen, dat ik mezelf kan zijn.

Daarnaast nog wat kennissen, wat vriendinnen en wat mensen van school.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb 1 beste vriend.. al bijna 30 jaar...

11. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb eigenlijk geen 1 vriendin tegen wie ik mijn diepste geheimen/gevoelens vertel. Niet zozeer omdat ik dit niet kan maar meer omdat het dat niet wil.

Wel 3 vriendinnen die ik heel graag/veel zie en waar ik leuke gesprekken mee heb en wel alles tegen kan vertellen.

12. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Mijn beste vriendin is bijna 4 jaar geleden naar de andere kant van het land verhuisd. In het begin deden we ons best het te onderhouden maar vriendschap op zo'n afstand werkt voor ons niet. We hebben nog maar eens per maand ongeveer contact.. Het is verwaterd, helaas.

Ik heb verder we een handjevol vriendinnen maar een beste vriendin heb ik niet meer. Maar poeh, wat mis ik dat zeg! Maar tot nu toe niemand tegengekomen die potentieel beste vriendin kan worden.
    Mijn man is mijn maatje, maar dat is toch anders.

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zeg ook veel tegen mijn moeder inderdaad, we schelen 'maar' 18 jaar, ik ben enigskind en er is ook nooit een vader in beeld geweest dus wij hebben een sterke band.

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    ik heb 1 beste vriendin. (al 20 jaar) En een beste vriend. En nog wat "gewone" vriendinnen. En ik zou niet zonder ze kunnen. ;)

15. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik had als kind een beste vriendin, deelde alles met elkaar, maar moest ook altijd aan horen dat ze een hartsvriendin had.. Ahh zielige ik lol. Maar ben nu met mn beste vriend getrouwd. :D

16. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik heb een beste vriend. Al ruim 6 jaar nu. Door dik en dun.
    Mijn vriend heeft een goede 2e plek. Gelukkig kan hij het heel goed met mijn maatje vinden.

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik ben 3 jaar samen met mijn beste vriend :)

18. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik heb 1 beste vriendin die weet alles van me.
    maar mijn partner is ook mijn beste maat die kan ik ook alles vertellen en mijn hart bij luchten.

19. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik heb 1 beste vriendin. Al 27 jaar.
    Ook al horen we elkaar niet elke week, hebben we elk ons eigen leven en wonen we een eind van elkaar vandaan ... het blijft klikken.

Mijn man weet het meeste ook wel.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn man op nummer 1. En ik heb 2 hele goede bff's waar ik heel veel mee kan delen.

Deel Deze Pagina