Beste vriend(in) hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Awwhh als ik bij jou in de buurt woonde dan wilde ik zeker afspreken!! Ik vind jou humor zo leuk!! :D

2. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik heb een vriendin die is echt goud waard, soms spreken we even niet, dan weer elke dag, en het is altijd goed!
    Daarnaast kon ik altijd alles bij mijn zus kwijt.
    En mijn man is ook mijn beste vriend, maar voor sommige dingen heb je echt een vrouwelijk luisterend oor nodig :)

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Mijn man is mijn beste vriend! Hij is en blijft mijn nummer 1 ❤️.
    Daarnaast heb ik twéé geweldige lieve vriendinnen, we spreken elkaar dagelijks op app, en we proberen zovaak mogelijk te afspreken. Ik kan niet zonder hun!💕

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hier een beste vriendin nog van de middelbare zo'n 15 jaar geleden. Na de middelbare contact verloren tot 4 jaar geleden zaten opeens in dezelfde levensfase 😊 we zien elkaar ivm afstand ong 1X per maand haar vriend En mijn man kunnen het ok goed vinden en de kids hebben dezelfde leeftijden.

Verder geen vrienden eigenlijk man en ik beiden niet... ook net na de zomer vorig jaar verhuisd maar niet echt vrienden achtergelaten en nog geen nieuwe vrienden gemaakt... we hebben voor nu genoeg aan elkaar zijn elkaars maatje, zelfde levensstijl en hobby's dus lekker makkelijk 😊.

En Kwa familie. Mijn zusje spreek ik nu vaak via whatsapp en mijn moeder is wel een vriendin te noemen ga nu ook heerlijk 1 avond in de week even chillen en op vrijdag ben ik daar of is zij hier...

5. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neuh :)
    "men" heeft toch nooit tijd als er wat is, dus de groeten, ik los mn zaken zelf wel op :p

Mijn vriend is tevens mijn beste maatje :cool:

6. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man is mijn beste vriend. Daarnaast heb ik nog een beste vriendin.. We zien elkaar niet zo heel veel maar appen bijna dagelijks

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hier het zelfde.. alleen ben ik alweer 7 jaar vriendinnen met haar.. voor haar ga ik door t vuur..

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik had er een.
    Totdat ik haar echt nodig had om een stom achterlijk briefje te schrijven, waarin ze schreef wat ze mij vroeg.
    waarom ben je altijd bij je ouders.
    Dit ivm overlast van de buren.
    Meer als dat zinnetje heb ik neit gevraagd.
    Al maanden slapeloze nachten, stress etc.
    En och ik vind het zo erg voor je.
    Maar als je vraagt om alleen die zin op papier te zetten dan is het te veel werk.
    Helaas, ik ben geen heilige maar ik help graag vriendinnen.
    Maar als ik hulp nodig heb:(

9. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik heb uit de 3 belangrijkste fases van mijn leven (kindertijd, studententijd en moederschap) hele goede vriendinnen. Met elk van hen bespreek ik andere onderwerpen. En mijn man is mijn beste vriend, daar bespreek ik echt alles mee.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb twee soulmates: mijn man en mijn bff. Ik ken haar nog niets eens zo lang, twee jaar, maar het voelt alsof ik haar mijn hele leven al ken. Zij is ook de voogd van onze kinderen en hoort gewoon bij ons gezin. Ik zou gek worden zonder haar in mijn leven, wat SDonya ook zegt....sommige dingen bespreek je gewoon liever of beter met een vrouw.

Verder nog vijf hele goede vriendinnen met wie ik ook heel veel kan bespreken, sommigen ken ik al dertig jaar, dus ik voel mij echt rijk. Ik zou echt ziels ongelukkig zijn zonder diepe hechte vriendschappen! 👭💞

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik heb vriendinnen, maar echt een BESTE vriendin waar ik alles mee deel? Nee, dat niet, en dat mis ik soms wel!
    Mijn man is echt mijn soulmate en we delen ook alles, maar het is toch anders met een vriendin...

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb 3 goede vriendinnen. 2 daarvan vertel ik alles.
    Mijn man vertel ik ook alles maar met vriendinnen praat je ook over dingen waar je niet snel met je man over zal praten... Meer de vrouwen dingetjes zeg maar ;)

13. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    12 Jaar beste maatjes en delen alles mijn lieve man
    Al 29 Jaar :) Mijn lieve nicht en delen ook alles, zie haar als een zus voor me
    Al 11 Jaar dikke vriendinnetjes mijn koffieDin en delen zo goed als alles samen, kids zitten samen op school en in de klas en ook dit schept een speciale band.

14. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ik heb 2 lieve vriendinnen waar tegen in alles kan zeggen. 1 zie/spreek ik regelmatig, ander zie ik weinig en spreek ik gemiddeld 1x per week, maar toch kunnen we alles bij elkaar kwijt.
    Verder heb ik nog een paar vriendinnen, maar daar heb ik wel een andere band mee.

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Raaaraaaa :cool: :p

Love you girl!

16. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Natuurlijk mijn vriend, wij vertellen elkaar alles.
    Ik heb een beste vriendin en nog een fijne collega die ik buiten werktijd om ook spreek en zie. Inmiddels dus wel meer is dan alleen een collega. Verder een handje vol kennissen.
    En natuurlijk mijn mama en zusje. Ik spreek ze allemaal dagelijks.

17. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    1 beste vriendin niet, dat is niks voor mij. Wel een groepje van vijf vriendinnen, daar geef ik echt veel om. eens per jaar een weekendje weg zonder mannen en kinderen, elke maand minimaal 1 keer een terrasje/cafeetje pakken en tussendoor ook af en toe een bakkie doen bij elkaar. Maar het is ook prima om het bij die ene keer per maand te houden. als er echt iets is, dan appen we, en staan we binnen een paar uur met zijn allen bij diegene op de stoep :) Dat is voor mij echte vriendschap, dat niks moet en opgelegd wordt, maar elkaar vrij laten en er voor elkaar zijn als het écht nodig is.

Daarnaast weet mijn man ook alles van me, er gaat geen dag voorbij dat we niet met elkaar praten, en mijn moeder ook. die spreek ik minimaal 2 keer per week uitgebreid.

18. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Mijn man is mijn beste vriend en ik heb via zp een leuke vriendschap opgebouwd,

Vroegere vriendschappen zijn verwaterd door afstand en dat we ieder in een andere stadium van het leven zaten(ik moeder/ zij student,stapper)

Ik heb onwijs veel moeite met vriendschappen opbouwen en onderhouden, ben te onzeker en denk altijd dat een ander niet op mij zit te wachten, waardoor ik anderen op afstand hou.
    Baal hier erg van en mis echt een goede vriendin waar je zo heen kunt om gezellig te kletsen.

19. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik heb wel een beste vriendin maar mijn man is toch echt mijn allerbeste maatje die ik alles vertel

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dank je wel ;)

Nou, ik weet niet hoe ver je uit de buurt woont, maar ik heb ook vriendinnen op afstand hoor. Het is alleen geen kwestie meer van 'even een kop koffie drinken', maar dan ben je gelijk een halve dag of langer kwijt. Maar hee, vrienden zijn het mijn inziens waard. En je hoeft de deur niet bij elkaar plat te lopen tegenwoordig, de technologie is al ver genoeg om wat af te kletsen via app, fb of pb.

Verder meende ik het :D Ik heb liever gewoon een paar goede vriendinnen, dan 1 beste vriendin. Dat is gewoon veel beter. Ik heb nu ook wel een paar goede vriendinnen; maar ik zal niemand meer bestempelen als beste vriendin waar ik al mijn lief en leed mee deel. Die tijd heb ik gehad. Met de ene vriendin kun je over 'dit' praten, met de andere vriendin over 'dat'. Dat scheelt toch wel, heb ik gemerkt. Mijn ene vriendin wil liever niet over kinderen praten omdat ze moeilijk zwanger wordt, waarbij de ander een moeder is met een paar kinderen en weer een ander is student waarbij het vaak over de studie gaat, etc. Verschillende mensen, stuk voor stuk allemaal leuk en waardevol. Dat 'beste-vriendin' classificeringssysteem is niks voor mij. Al mijn vrienden zijn best :D !

Deel Deze Pagina