Ik had 3 jaar lang geen reistijd, ik stapte naar buiten en was aan het werk. Nu moet ik 20 min rijden en met drukte langer. Valt best mee maar wel wennen.
Geen, ik werk thuis Maar soms wel jammer hoor, vond het heerlijk na een werkdag 20-30 minuutjes in de auto met de radio snoeihard aan.
oh dat verschilt: ik werk op verschillende locaties: momenteel 2x in de week 20 min autorijden, 1x in de week 10 min en 3 dagen in de week 5 min fietsen. Ik ga straks naar 2x in de week 20 min autorijden en 5x in de week 10 min fietsen (of 5 min met auto)
Ongeveer 30 minuten. Ikzelf vind het heerlijk maar rij ook graag auto. Vorig werk was 10 minuten en vond dat te kort. Nu heb ik een halfuur om om te schakelen. Heerlijk. Soms rij ik nog een klein rondje om m'n favo liedjes af te luisteren. Ja dat is een raar trekje denk ik
Eettafel leeg halen, laptop neerzetten en klaar om te werken Voorheen reed ik 30 km heen en 30 km terug. Heerlijk vond ik dat. Keihard muziek aan en gaan. De drukte om voor een baas te werken mis ik dan weet niet
5 minuten fietsen, echt een luxe.Maar ik mis na een drukke dag wel even een goede fietstocht naar huis om mijn hoofd leeg te maken. Soms fiets ik een extra rondje om me klaar te maken voor de chaos thuis.
In de ochtend ongeveer 40 minuten. Half uur in de auto en dan nog 10 minuten lopen. Terugweg is meestal 50 minuten tot een uur ivm files. Ik ben op een gemiddelde werkdag van 8,5 uur, van 7.15 tot 18.00 weg van huis.
Momenteel geen. Ik rol vanuit mijn bed mijn kantoor in. Hiervoor heb ik jarenlang 2 x per dag zo'n 45 minuten als haringen in een ton in de London Underground gestaan, wat echt een hel was. Ik prijs mezelf gelukkig nu.
Naar kantoor met de auto ongeveer 10 minuten. Huisbezoeken kunnen wel max 2 uur enkele reis met auto zijn.
Hier hetzelfde. Alleen fiets ik nu ook altijd. Alleen bij gladheid, erge regen en als ik de kinderen naar mijn ouders breng in de vakantie pak ik de auto (bijna nooit dus )