een goede en snelle internetprovinder gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een goede en snelle internetprovider, maar niet 1 die meer dan 30 euro per maand kost.

Wij hebben nu van het net, bevalt super, maar we hebben er ook telefonie bij inzitten en wil daar vanaf.
    Nu dacht ik misschien is er nog wel een provider met een snellere downloadsnelheid dan van het net.
    Als ik nu een film download ben ik maar 1.5uur kwijt en als ik dan kijk dat mijn zusje er anderhalf dag mee bezig is en haar vriendin ook een dag, zit ik dus eigenlijk best goed met het net.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat noem je 'snel'? Aan hoeveel kbs zit je te denken?

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

dat weet ik eigenlijk niet

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oké... je geeft aan dat je huidige snelheid wel goed is... Hoeveel is dat dan?

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Wij hebben online en die heeft 20mb.
    We zijn er tevreden over en films zijn bij ons meestal in een uurtje binnen.

Wij betalen 25 euro per maand maar dat is incl. telefoon maar kan ook zonder.

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik heb dit laatst ook uitgezocht, zonder telefonie. Op de site van Telfort kun je een check doen welke maximale snelheid je kunt bereiken op jouw adres. Dat ligt aan de afstand van het centrale systeem in je wijk. Zo weet je dat je dus geen snellere verbinding moet nemen, want dan betaal je voor iets dat je toch niet kunt gebruiken.

Groet Snoozie

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik weet niet of ik het hier neer mag zeggen maar UPC zijn we erg ontevreden over.. constant storingen dat internet er uren uitligt.
    En dan bellen en dan zeggen 'sorry het ligt niet aan ons maar aan de storing"

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat mag je hier wel neerzetten hoor ;)

Wij hebben Essent. Niets over te klagen, hoewel ik om me heen wel hoor dat mensen problemen hebben.

Maar TS geeft aan dat ze tevreden is met haar huidige snelheid. Dan zou ik ook niet iets snellers nemen, want daar betaal je dan natuurlijk ook voor!

Er staat bij je abonnementvoorwaarden /contract, maar ook op je afschriften, welk abonnement je hebt. Neem dat als richtlijn en kijk bij andere providers wat het kost. Volgens mij is XS4All de beste qua service. Maar dus niet automatisch de goedkoopste. Anders moet je eens kijken op de website van de consumentenbond. Die doen regelmatig een vergelijking qua snelheden, kosten en service.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je tevreden bent over je huidige provider, zou ik hen gewoon bellen en uitleggen hoe of wat. Ze willen neem ik aan geen klant kwijtraken aan een andere provider, dus zullen je best een aanbod zonder telefonie willen doen dunkt me.

Wij hebben zelf ook internet van het Het Net en het bevalt me echt super, vrijwel nooit problemen mee, een enkele keer dat het er een uurtje uitligt maar dat is in 3 jaar pas 2 keer gebeurt.

10. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Geloof me.. wat er ook uit die online testjes komt.. neem géén ziggo....

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waarom niet? Wij hebben ook Ziggo en wij hebben echt nog nooit problemen gehad... (Ik zei net Essent, maar die heten nu natuurlijk Ziggo)

12. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Omdat ik daar na 24 maanden nog steeds geld van krijg..
    Ze nog steeds geld afschrijven voor een internetaansluiting die al 2jr niet meer bestaat..
    Ik ineens van internet afgesloten was op het adres waar ik al wel 2jr woon zonder telefoon/mailtje/brief omdat er volgens hen nooit geen inet aanvraag was geweest op dit adres..*waar ik overgens nog de bevestiging van aanvraag binnen heb liggen..*
    Ik een uur aan de klachtenlijn heb moeten hangen voordat ik aan de beurt was.. (en dat niet 1x maar wel 10x) Ik daarna doorverbonden werd naar een afdeling om mijn geld terug te krijgen, daarna nog een keer, nee lees 4 keer mijn verhaal heb moeten doen omdat de mevr van de helpdesk zeer slecht nederlands sprak *ik kreeg de opdracht: en ik citeer letterlijk: " jij mij terugbel over 2-3 dag, dan ik jou vertel kan of jij centjes terug krijg zal.*
    Ik heb er tv en internet van.. en ze ook blijven proberen mij telefonie aan te smeren..al ik én per brief én per telefoon én per mail al heb laten weten dat ik dat niet wil.. Oke mevrouw we hebben het er bij u bijgezet dat we u niet meer bellen *en dan de volgende dag gewoon nog een keer bellen...* En als ik dan nee zeg, 2 min later mijn partner bellen en het daar ook nog een keer aan vragen..
    Mijn schoonmoeder zonder aanvraag een pakket thuisgestuurd krijg waarvoor ze 65 euro moet betalen ook al stuurt ze het terug omdat ze het in de eerste plaats al nooit besteld heeft..*heeft alles van kpn... dus hoe dat ze er bijkomen...?*
    Het zusje van mijn beste vriendin had het totaalpakket (tv/telefonie/inet) besteld.. en dan een pakket krijgt met een harddiskrecorder en daar 200 euro voor moet betalen, terwijl ze die er helemaal niet bij besteld had.. en als je dan belt van ja ik heb dat niet besteld.. verkeerd pakketje? Nee hoor mevr.. dat heeft u besteld en als u hem terug wil sturen dan moet dat naar dit adres en de verpak en verzendkosten zijn voor u..

En ik kan nog wel even doorgaan.. zoek hier maar eens in de lounge op ziggo... ook een topic over nog meer mensen die er niet zo heeel blij mee zijn zegmaar helaaas...:(

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja... Ziggo is sinds kort omhoog gegaan. Ik stond echt te kijken toen ik ineens een bestand van >300Mb binnen 3 minuten binnen had! Mijn snelheid is regelmatig >1500kbs! Dus een film van 700 Mb zou ik in 10 minuten binnen kunnen hebben. Da's nogal wat anders dan 1,5 uur.

Deel Deze Pagina