ik heb mijn beste vriendin een fotoreportage gegeven in vorm van een kadobon dus ze kon zelf bellen voor een afspraak
Ik heb mn vriendin toen een zwangerschapsdagboekje gegeven en alles van zwitsal in een leuke mand gedaan ! Toen ze eenmaal het geslacht wist ben ik overgestapt op de kleertjes haha
Ik heb afgelopen vrijdag voor mezelf iets leuks gekocht... Het is een heel grappig doosje waar je een haarlokje in kan bewaren. Daar zit een poppetje op met een gouden schaartje in zn handjes. En ik heb er ook 1 gekocht om de tandjes in te bewaren. Ook superleuk. Zijn van het merk bambam en ik heb ze bij de bijenkorf gekocht.
shyen.. Ze is nog maar pril zwanger ( 9 weken) dus het is gewoon een kleinigheidje! Strax als ze wat verder in de zwangerschap is komen er nog wel meer cadeautje & natuurlijk als de beebie geboren is.. Het is trouwens een rompertje geworden met een muziekpopje en chocolaatjes, dit heb ik leuk in gepakt! Zwitsal pakket is een leuk idee maar mijn vriendin heeft zelf een gevoeligehuid dus denk niet dat ze deze producten zal gaan gebruiken.. En het ging me gewoon om een kleinigheidje.. de rest komt nog wel!
zo'n beeldje heb ik dus van mn beste vriendin gekregen.. bewn er echt heeeel blij mee, en deze heeft dan ook een ere plaatsje in de kamer gekregen.. heb niet de 'standaard' handen met baby, maar eentje die net iets anders is.. vind m echt super!