beste wasmiddel fruitvlekken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moppiepoppie, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Bij mij werkt er ook niets tegen vlekken ook geen vanish, biotex oxi effect, ossegalzeep.... helemaal niets wordt wel iets lichter ...

Enigste middel die hier werkt is als het uit de wasmachine komt gewoon plat in de zon laten drogen .... en dat doet wonderen ....

Je kan wel bij geheel witte kleding biotex bleeker kopen dit is alleen voor de witte dingen waar er vlekken op zijn dat werkt ook wel !

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    naja ze kleren probeer ik etensvlek-vrij te houden maar ze slabbers zien dr uit als ranzige dingen. Naja boeiend, ga echt niet elke keer na t eten op een slabber staan boenen. doeii

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Hier een ossegal-fan ;), het is helemaal geen domme vraag. Ik had het de eerste keer namelijk ook nog niet echt door, maar je moet het inwrijven op natte kleding. Ik hou het betreffende kledingstuk altijd even onder de kraan en de zeep ook even nat maken. Dan gaat het prima! Succes!

4. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Idd groene zeep krijg er echt alles mee uit. Of ossegal wil ook wel eens helpen.

5. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hier ook last van, allemaal van die orange vlekken.

6. Anique

Anique Niet meer actief

Ik gebruik wel altijd Vanish in de wasmachine, maar hier werkt het eigenlijk altijd heel goed, ben eigenlijk nog maar weinig vlekken tegengekomen die er niet uitgingen, z'n slabbetjes zijn ook nog heel mooi wit... even de tandpasta-smile: :D .. het lijkt wel een reclame...;)

7. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Anique: hahaha :D Vanish vind ik hier helaas wel tegenvallen. Soms doe ik wel drie scheppen, maar zelfs dan werkt het niet. Ik denk dat het vooral werkt in een emmer idd. Zou dat Dasty ook op ingedroogde vlekken werken, vraag ik me af? Hmm... even proberen morgen :D

Deel Deze Pagina