Toen ik het topic zag over het beste wc blokje wist ik dat het tijd werd voor de vraag die ik al een tijdje wil stellen... Wat is nou de lekkerste wasverzachter Ik ben echt dol op de geur van wasverzachter, maar ik ben nog steeds op zoek naar de wasverzachter die echt lekker ruikt, de was lekker zacht maakt en vervolgens ook nog even lekker blijft ruiken.. Dat je dan je kast opentrekt en dat dan nog die ocean frisse lucht je tegemoet waait... Heerlijk! Dus idd een onzin topic van jewelste, maar ik heb nou eenmaal een wasverzachter fetisj
Ik ben echt dol op wasverzachter van Lenor gebruik het alleen niet meer omdat ik het nu in de droger doe, en daar word het al zacht van
Hier ook iemand met Lenor als favoriete wasverzachter! Het ruikt zo lekker en de geur vervaagt ook niet zo snel
ik ben helemaal fan van robijn heerlijke wasverzachter. En ook ik heb een droger maar gebruik het nog steeds hihi!
Ik gebruik altijd Lenor of Robijn. Dit zijn de enige 2 waarvan ik vind dat je ze ook na een tijdje in de kast liggen nog ruikt.
Lenor en Robijn vind ik beide heerlijk ruiken (alle varianten) én blijven lang op de kleren zitten. In mijn vorige woning was het erg vochtig en als ik daar de was liet drogen ging het altijd stinken. Nu heb ik gelukkig een andere woning waar de was sneller droogt en niet gaat stinken dus nu heb ik die wasverzachter eigenlijk niet meer zo nodig. Heb wel nog allemaal flessen (die kocht ik groot in in aanbiedingen...) dus maak ze op, maar daarna hoef ik het eigenlijk niet meer. Qua zachtheid heb ik sowieso nooit echt een verschil gemerkt.
Dank je voor dit topic haha! Ik vroeg me dit ook al een tijdje af. Soms loop ik langs iemand en ruikt diegene heerlijk naar wasverzachter! Terwijl ik het ook gebruik maar mijn kleren hebben dat niet
Ik had nu robijn vanille, maar daar werd ik een beetje misselijk van... Ben niet zo dol op vanille.. Lener heeft ook lekkere geuren.. Ik vind het ook altijd heerlijk om in de winkel ff stiekem aan wasverzachters te ruiken, haha..
Haha hier ook. Ik gebruik Robijn en naar mijn idee ook veel. Maar als ik de kleding aan het opvouwen ben, ruik ik het niet meer...
de robijn donker blauwe fles ( iets met bloem ofzo geen idee hoe het precies heet ) die ruikt echt heerlijk die ruik je ook echt super goed athans vind ik
robijn en Lenor.. Koop het zelde vanwege de droger maar bij de witte shirts van mijn vriend gaat er wel een schuitje bij. Ruikt zo lekker als ik het ophang... HEERLIJK
eerst had ik blauwe robijntje.. die is zo lekker.. maar mijn vriend krijgt er helaas jeuk van.. nu heb ik van c1000 merk de carribean summer ofzo.. superlekker! word er helemaal blij van als ik de was doe
Wassen met robijn morgenfris wasmiddel.en robijn morgenfris wasverzachter gebruiken. Succes gegarandeerd!
ik gebruik robijn de gele die lucht blijft lekker lang hangen. en ik heb in mijn kast van die robijn zakjes liggen erg lekker.