Hihi dit wilde ik even kwijt Ik zie haar voor het eerst na bijna 4,5 jaar (in het echt dan, heb haar natuurlijk wel via Skype/telefoon gesproken). Eind deze maand komt ze met ook ons kleine neefje en de schoonzus van mn vriend (tevens vriendin van mij). Heb er zoveel zin in, ook omdat mijn vriend gewoon zo gelukkig is. En een kleine en zijn moeder na zoveel jaar weer zien. Moet zeggen ook wel een beetje spannend. Waarschijnlijk is ze er al als ik nog moet bevallen, maar heb besloten dat ik haar er ook niet bij wil hebben. Want dan zou mijn moeder ook moeten en nee.. Mijn vriend accepteert het wel, maar merk toch wel dat hij het ergens jammer vindt. Nja, na die tijd mag ze de kleine zo vaak vasthouden als ze wil Iemand nog leuke cadeautips, die niet TE duur zijn, maar wel leuk. En vooral niet te groot. Want het moet ook weer mee terug in de koffer na Angola. Heb al een ketting en een leuke tas (die je erg klein kunt vouwen). Of leuke typische Nederlandse dingen bezoeken. We willen iig naar Amsterdam en Volendam met haar gaan
Dat is ook wel een leuk idee. Zie daar ook steeds reclame van voorbij komen dat ze het helemaal vernieuwd hebben of zo? Ik ga wel even googlen Bedankt voor de tip!
wat leuk en wens je alvast veel plezier. ik denk dat het in nederland zijn sowieso al een hele andere wereld is. Uit de muur eten is altijd een leuke en gewoon in ons platte landje een rondje rijden. qua cadeautjes.. een mooie foto van de kleine met oma.. is denk ik voor haar het mooiste cadeau.
ik zou gewoon allerlei lekker nederlandse dingen in huis halen die ze kan proeven kaas, drop, bitterballen, enzo
Bedankt voor de tips/reacties. En idd iets leuks/Nederlands hoeft op die manier al helemaal niet veel te kosten. Ach en hier in het Oosten staan alleen maar koeien en zo in de wei, voor haar idd al apart/Nederlands genoeg En voor haar natuurlijk ook al het zien van haar zoon, andere zoon, schoondochters, 2 kleine kleinkinderen, en straks haar 3e kleinkind uit NL. Foto gaan we zeker doen! Zij neemt ook een oude babyfoto van mijn vriend mee. Ben benieuwd hoe hij eruit zag als echte baby
wat leuk zeg! ik ben blij dat die van mij voor een paar maanden is vertrokken idd keukenhof, paleis het loo
Wat leuk! Ik heb ook een buitenlandse schoonmoeder, maar die komt uit Zweden en komt dus wel 1 keer per jaar en wij gaan ook 1 keer per jaar daar naartoe. Tripjes die wij met ze hebben gemaakt zijn: Efteling, keukenhof, deltawerken, floriade (is alleen dit jaar!), Amsterdam, Rotterdam en nog wat andere stadjes. Ook de markt is een succes (kaas, stroopwafels, kibbeling snoepen). Mijn schoonmoeder neemt vaak bloembollen mee terug als souvenir, maar weet niet of die het ook goed doen op Angola
Met koninginnendag is ze er al? Dat is natuurlijk ook leuk en echt Hollands hihihi. veel plezier alvast!
Wij willen mijn schoonmoeder ook naar Nederland halen, maar dan pas volgend jaar. eerst willen we gewoon de baby laten geboren worden en het moet hier natuurlijk wel zomer zijn, als ze komt.