Wat vindt jij nu het beste wc-blokje?! Misschien denk je nu....wat een vraag hahahaha...maar ik m nog niet gevonden:x... Hij moet lekker ruiken natuurlijk.... Ook voor een langere tijd...niet een dag Niet te èrg stinken... niet dat je hele huis erna stinkt hahaha en......dat was het wel denk ik Alvast bedankt voor het reageren op mijn vraag
gebruik die dingen niet....is een bron van bacterieen...gewoon iedere dag een scheut wc eend erin en ook lekker ruikend en fris!
die dingen zonder houder worden hier vaak gebruikt ook omdat de kleine meid ze niet met de houder in de wc kan gooien
whahaha, hier tijd terug dus wel een blokje idd..(had mams erin gehangen en ik hem er niet uit gehaald weer) Zit ineens de wc verstopt! na grondig ontstoppen..geeen effect...manlief de wc eraf gehaald en alles...zit er in de buis dus dat houdertje hahahahaha....wist ik ook meteen weer naast dat ik het onhygienisch vind waarom ik die dingen niet gebruik......
Ik gebruik ze niet, ik vind het echt te goor voor woorden wat daar allemaal achter blijft hangen. Hier elke dag even wc-eend onder de rand en in de pot.
of de fresh discs die zijn wel fijn.. alleen poets ik te hard in de plee met chloor en dan gaat ie natuurlijk los heb nu van harpic max.. die met paarse zijkantjes ...zon breed ding.. ook wel lekker fris.. en als je doorspoelt zie je ook de zeepbelletjes in de pot.. dus spoelt goed mee
Ik heb ze van witte reus, en daar blijft absoluut niets achter hangen. Geeft een lekkere geur en een sopje in je pot. Maar ik maak 'em toch nog elke dag schoon met wc-eend.
SC JOHNSON NEDERLAND | Producten | Woonkamer | Mr Muscle | Mr Muscle Fresh Discs deze zijn serieus de beste! Ruiken heerlijk! Ik verfris hem elke week. Poets hem zo dan weg. Behalve als je tussendoor nog eens poets is het mega onhandig :-s
ik heb niet zo veel blokervaring, neem als ik er geld voor heb vooral de goedkoopste, maar meestal dus niets. vind die blokjes voor in de spoelbak fijn, maar mijn toppertje is echt harpic max. een keer gehad, en jeetje! rook lekker, en had echt het idee dat het effect had...
Hier ook de Ambi pur maar dan de blauwe. Hier blijft er trouwens geen viezigheid achter. De wc met wc eend o.i.d. doe ik ook geregeld voor het extra frisse effect
Wij hebben sinds kort een Air Wick Freshmatic in de wc hangen. Die kan je naar smaak instellen hoe fris je het wilt laten ruiken. Wc blokjes hebben we wel eens gebruikt, maar met 2 personen in huis wordt de wc te weinig doorgespoeld om het lekker te laten ruiken. Hadden er eerst 1 gekocht en die bevalt zo goed dat we er 3 bij hebben gekocht ( waren bij kruidvat 2+1 gratis ) De navullingen kopen we bij de action voor 1,29 en gaan ruim 2 maanden mee als je de langzaamste stand van die dingen gebruikt. Het ruikt nu altijd fris in de wc en in de woonkamer ( zijn heerlijke geuren bij )
ambi pure en dan de oranje sinasappel ruikt mega lekker hij word ook elke dag schoon gemaakt mijn wc doe ik 2x op n dag hihi
wij gebruiken de lavendel variant van Aldi. op het werk hebben ze van die harpic max dingen en het ruikt erg lekker.
die je in de spoelbak gooit, kan daniel tenminste niet aanzitten en dan komt het ook op moeilijk bereikbare plekken zag echt resultaat bij eerste blokje
Ik vond ze echt rete irritant Ik poets de wc elke dag, en dan veeg je die fresh disc automatisch eraf met de wc borstel anders kom je er niet bij. Erg duur voor 1 dagje in mijn geval