Volgens mij is het sowieso wel slim om met zo'n ding in de wc elke dag even te borstel door de pot te halen. Heb een keer bij iemand geconstateerd dat ie dat niet deed. Zaten oude uitgeharde poepstukjes op. Yak!
Vind deze ook super,ruikt idd heerlijk en blijft ook langer ruiken.Tussendoor poets ik er altijd een beetje omheen en ook eens in de week een nieuwe.
Iew! Hier hebben we ambi pur. De groene en oranje vind ik het lekkerst ruiken daarvan. En daarnaast ook elke dag goed schrobben.
Als we het dan toch over geur enzo hebben....dan vind ik het daarnaast buitengewoon heerlijk als ik gewoon een potje geurolie met die stokjes daar heb staan....het liefst die van de intratuin, want die vind ik het lekkerste ruiken!
Hier ook de muscle fresh disc. Ruikt erg lekker, en geen geklooi met vieze houders. Tussendoor poets ik eromheen en 1x in de week houd ik grote schoonmaak en poets ik het restje makkelijk weg.
Heb hier ambi pur, de groene. Alleen willen hun volgens mij dat je het houdertje hergebruikt en dat vind ik wel vies. Ik ga niet dat houdertje uit de wc halen, de lege verpakking er uit trekken en de nieuwe er in klikken hoor.
Ik heb nu freshdisk van muscle de paarse variant, maar vind deze niet lekker ruiken, de groene is te sterk vind ik. zucht ...ga die van witte reus maar eens proberen
maar dan de groene ;-p (dennen) soms koop ik iets anders als het in de aanbieding is, maar meestal toch wel de oude vertrouwde ambi pur. Bij mij blijft er ook niets achter. En het is wegwerp, dus pleur het zo in de prullenbak.
Ik gooi het ook zo weg maar dat is niet de bedoeling Ze verkopen namelijk ook 3 van die groene dingen los in n pak.
Maar die ambi-pur...ruikt die wel lang lekker? Vaak ruiken ze heerlijk in het begin en als het bijna op is ruik je het blokje ook niet meer... Dus die fresh disk misschien ook maar eens proberen..of de witte reus... Dat blauwe spul voor in je wc bak.....nee vondt ik niet fijn persoonlijk...
ik heb er nu Witte Reus Kracht-actief in hangen beneden (Zat in het buzzer pakket). ruikt erg lekker.
Hier grote fan van Ambi pur de groene (donker) en blauwe. En gewoon dagelijks schoonmaken.Eventueel achter het blokje en er zit niks achter.En WC ruikt zo altijd lekker fris