Ik kan niet goed vinden hoe de indoor speelparadijs van Landgoed 't Loo eruit ziet. Iemand die het wel kan vinden met foto's/filmpjes? En ervaring? We zijn vorig jaar naar Rabbit Hill geweest en was echt geweldig, maar die zit vol voor aankomende periode. (we willen 1,5 week) En we zitten te twijfelen tussen t Loo, Hoogvaals en Vennenbos. Vennenbos lijkt een supergaaf zwembad te hebben, hoe is de indoor? En huisjes? En iemand ervaring met Hoogvaals? Alvast bedankt!
Loo is niet vergelijkbaar met rabbit hill. Het is veel kleiner qua speelruimte. Huisjes zijn wel veel ruimer. Ook misschien een idee coldenhove? Heeft ook een mooie indoorspeeltuin.
Ook op Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije, de site van de postcodeloterijwaar je ook nog eens 50 euro korting krijgt, daar staan meestal nog wel huisjes op. Kijk net zie rabbit hill staan en in september coldenhove. Ook vennenbos en hoog Vaals staan er ook op.
Vennbos is de indoor sperltuin niet te vergelijken met rabbit hill, veel kleiner. Maar idd get zwembad is 100x leuker en naast Bollo, hebben ze 's avonds (19 uur geloof ik) hele leuke Puk en Pelle shows, kinderdisco en verhaaltjes voor het slapen gaan.
Bedankt voor site. Leuk zeg. Rabbit hill is alleen stacaravans vrij. Coldenhove inderdaad nog wel goedkopere opties als we iets eerder weggaan. Ik zie dat als ik 1,5 week selecteer 100 euro korting krijg... tenminste, hij staat voor 488 euro en op gewone site 588. Hier kan ik wat mee, thanks
Dat kunnen wij naar toe fietsen Niet echt gevoel dat je wegbent Maar met die kortingsbon kan ik al echt wat. misschien dat we 2 weken later weggaan. maar scheelt sowieso 100 euro
Fijn dat je er wat aan hebt. Scheelt inderdaad heel veel En iets op fietsafstand is inderdaad niet leuk.
Binnenspeeltuin is bij alledrie de parken niet te vergelijken met Rabbit Hill. Het Loo is voor kids tot een jaar of acht prima te doen. Daar is de plaza ook wel gezellig. En prachtige huisjes. Hoog Vaals heeft ook aardig wat voorzieningen en aardige huisjes. Binnenspeeltuin is groter dan het Loo. Vennenbos is de plaza leuk, maar de huisjes zijn er echt vreselijk. Van die oude centerparcs barakken.
Nou we zijn terug van een weekje Coldenhove. Mooi park en mooi indoor-speelparadijs. Rabbit Hill vonden we wel mooier qua indoor. Zwembad was hetzelfde. Maar huisjes zijn iets kindvriendelijker bij Rabbit Hill: Klem op de voordeur en sleutel in de meterkast. Nu hebben we maar iets voor de voordeur gezet om weglopen te voorkomen. Beetje apart. Volgende keer weer Rabbit Hill dus