Quoted for TRUTH! Jeff Buckleys versie is zoooooo mooi... Helaas veel te jong overleden, deze jongeman... Origineel is van Leonard Cohen als ik me niet vergis.
Hoi Zonnetjes, Nee Nick heeft auditie gedaan bij Idols. YouTube - Nick Schilder Auditie Idols Zie link! xxx
Wat is Nick weer een topper!!!! Wauw! Fan van het eerste uur Idols. Ik begreep ook al niet waarom hij niet door mocht naar de live-shows.
Ongelooflijk... wat een performance weer van Nick. Begreep trouwens ook niet waarom Simon vandaag zo laag eindigde. Was toch ook een goed optreden, niet? Nogmaals: petje af voor Nick!
balen heb het niet gezien. Wel eens stukjes ervan gezien, maar nu ik zo dat filmpje op you tube terug ziet baal ik ervan dat ik het gemist heb! morgen maar even terug kijken op uitzending gemist
Nee hoor Josien, dat vind ik ook.. Simon deed het echt niet zo slecht als waar hij eindigde.. Wat kunnen die twee zingen zeg... En wat jammer van Gordon, ik hoor liever Robby het lied Angels zingen....
Vond Nick ook echt super goed met Halleluja beter dan Lisa. Hij zong het heel mooi ingetogen. Thomas B vond ik ook goed, had niet gedacht dat die gozer zo'n stem had. Jammer dat ie dan zelf van die bagger muziek maakt. Albert West doet me denken aan Rene Froger alleen dan als ie ouder is.... Henk Westbroek sucks vind die man niet grappig en ook niet horen bij de beste zangers van NL
nick is tot de wildcardshow gekomen, maar heeft daar niet een extra kaartje gekregen. vond simon ook geweldig, gordon viel erg tegen
Kippenvel bij simon ik ga snel verder kijken... Ik vind wel dat ze vaker in het engels moeten zingen SUPER. Thomas zijn liedjes vind ik ook 10 keer niks terwijl hij wel goed kan zingen!
Ik vind eigenlijk, dat de stemmen van Nick en Simon, zeker die van Nick, veel beter uit de verf komen als ze afzonderlijk van elkaar zingen..
Man oh man, wat zijn Nick en Simon goed zeg! Wat mij betreft is de volgende plaat die ze uitbrengen en Engels nummer! Groetjes, Josien
sorry maar dan vind ik deze toch echt de mooiste YouTube - Lisa - Halleluja- 9 mei 2009 elke keer als ik dit hoor dat krijg ik weer tranen