beste zwangerschapsboeken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Madelon84, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik heb Zwanger van Anja de Grient Dreux.. erg goed boek vind ik, alles wat ik wilde weten werd er uitgelegd.. en de 3 boeken die ik er na gelezen heb vond ik in vergelijking zwaar flut ;)

2. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

echt heel erg bedankt voor jullie tips. ik ga eens even kijken welke boeken ik wil hebben.
    ik hou helemaal niet van geiten wollen sokken boeken :eek:
    dus die zijn van Beatrijs Smulders? niet lezen dus?
    @valhalla: veilig bevallen is toch ook van Beatrijs Smulders?
    omdat je zei dat die wel informatief en wat zakelijker is dan Beatrijs Smulders? ikke niet snappe ;)
    @melloncollie: vond jij veilig door de kraamtijd geitenwollensokken-achtig? ;) als meerdere mensen dat vinden dan laat al die boeken van haar maar :)

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ja joh ik klets uit mijn nek, ik bedoelde "Bevallen en Opstaan" #-o

4. Madelon84

@valhalla: ach ik klets ook wel eens uit mn nek, kan gebeuren ;)
    @daphne: ik heb zwangerzapnotities besteld van mariel croon.
    je zegt dat ik kan beginnen vanaf de dag dat ik positief test. maar misschien ben ik wel een doemdenker, ik weet het niet, maar wat als het mis gaat? die kans is toch 10 % in het begin.. kun je het boekje weggooien :rolleyes: of denk ik nou te ver..

5. Madelon84

degenen die 'het grote wonder' een mooi boek vonden: ik kan hem krijgen maar hij is uit 1994 :confused: wel oud, is dat dan wel het boek met die fascinerende foto's? wie weet het?

6. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ook het boek van Mariƫl Croon het 'Babyboom zwanger zap boek' gekocht. Dit boek is gerelateerd aan het programma Babyboom van de NCRV. Het is aantrekkelijk vormgegeven, bevat interviews van stellen in verschillende situaties en biedt interessante en nuttige info. Volgens mij kostte het boek rond de 25 euro. Ik vind het zeker een aanrader.

Groetjes,
    Ilse

7. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    kun je deze boeken ook halen bij de bieb?

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ja, in de meeste bibliotheken wel hoor. En vaak nog veel meer :)

Deel Deze Pagina