Puinzooi in huis...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Doordat ik geen energie heb, maar ook niet zo heel helder lijk te denken is mijn huis veranderd in een groot rommelhok.
    Ik krijg het niet meer voor elkaar een beetje orde te scheppen.
    Normaal was ik redelijk consequent, maar mijn zoon van zes lijkt zijn vrijheid te hebben geroken en ruimt ook bijna geen speelgoed meer op.
    Ik heb de puf niet om hem steeds achter zijn veren aan te zitten.
    Ben blij als ik gekookt heb de afwas heb gedaan, daarna plof ik op de bank.
    Nog iemand hier last van? :rolleyes: :oops:

2. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hoi hoi

hier nog zo iemand hoor. ik heb dan niet nog een kleine rond lopen maar als ik van mijn werk kom dan plof ik ook het liefst op de bank neer... hierdoor is ook mijn huisje een rotzooitje geworden... en helaas me vriend doet ook niet echt wat in het huishouden behalve een keer stofzuigen... en dat is soms al teveel gevraagd... soms vraag ik me af of mannen ons in deze periode wel begrijpen... die van mij in ieder geval totaal niet...

maar ze zeggen dat vanaf week 13 je energie gaat terug komen... dus nou we wachten af..

liefs

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    haha hier nog zo iemand,het is dat ik net even heb afgestoft maar mijn energie is de laatste tijf nul komma nul,en heb ook nergens zin aan,pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

4. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ja hoor, heel herkenbaar, alleen heb ik geen andere kinderen. Ik doe gewoon wat ik kan en heb me erbij neergelegd.
    Maar kan je je zoon niet uitleggen dat hij juist nu mama heel goed kan helpen door zijn speelgoed op te ruimen? En dat je heel trots op hem bent dat hij al zo groot is dat hij je dat soort dingen uit handen kan nemen?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Volgens mij wensen ze hier in huis dat het wel eens een rotzooi is! Heb al weken dat alles superschoon moet zijn, kan de hele dag bezig zijn met poetsen!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Kan ik je niet even lenen hier ?:D:D:D

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ahaha jahwel hoor!
    Wat leuk zie dat je ook een Delano hebt? Maar dan net iets anders geschreven!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    haha ja idd toevallig zeg,ja ik wou iets aparts met een streepje op de é hihihihi

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    :) haha leuk hoor!

10. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    hier ook 1 mn zoontje van 5 vind t geweldig om overal nu in huis te kunnen bouwen met lego, normaal zou ik alles hebben opgeruimd en alleen toestaan in zijn kamer, heb daar echt geen puf meer voor, mn man heeft ook denk ik zw verschijnselen want die is ook zo vaak zwak misselijk en moe, dus hulp daar kan ik niet veel krijgen

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Heel erg herkenbaar.
    Ik doe alles in etappes, vrijdag stoffen, zaterdag stofzuigen en dweilen, zondag badkamer en wc.
    En dat terwijl ik dit normaal gesproken allemaal op zondag deed, heb daar nu echt geen puf voor.

En ik ben nu 13 weken....maar de moeheid is jammer genoeg nog niet verdwenen.

12. claudia82

claudia82 Lid

10 dec 2007
    72
    0
    0
    Doesburg
    Ook ik herken dit nu al!

Ik weet sinds een weekje pas dat ik zwanger ben voor de 1ste keer.
    En het lijkt wel of sinds ik het weet.. mn energy in 1 klap naar beneden is gegaan. Kan de bank niet af komen. Echt de hele dag hang ik :( Wordt lui van het geluier pffff... Ben zo erg benieuwd hoe dat volgende week gaat als mn vakantie er op zit en weer moet werken.
    Hoe doen jullie dat met werken? Gaat dat wel goed?

Gr clau

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    herkenbaar hoor. ben na een dagje werken en daarna koken ook af. heb al een paar dagen een mand was staan die nog opgevouwen moet worden. maar heb gewoon de puf er niet voor. zal me toch straks maar eens ertoe zetten

14. tinneke25

tinneke25 Lid

5 mei 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hier ook eentje die geen energie heeft :) ;)
    ik ben ook te lui om iets te doen wil heel de dag slapen. ik heb wel een zoontje van bijna 5 m dus ook vermoeiend gelukkig slaapt hij nog veel
    ik hoopdat die vermoeidheid ook vlug voorbij is want men huis is een puinhoop men was sta daar men afwas niet gedaan de vloer niet gestofzuigt enz en men ventje is ook nog eens ziek want hij geopereerd aan zijn nek kan niet veel doen of tis rusten. dus ja zwanger zijn he :) :p

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb er in het begin ook last van gehad maar toen kreeg ik me een energie en nu kun je werkelijk van ieder stukje vloer eten alles is spik en span en er is echt niet 1 vlokje stof te vinden. zelf me zolder is helemaal strak haha dat dat mogelijk kan zijn hier.

16. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Had de eerste 14 weken echt helemaal geen puf om iets te doen in het huishouden. Daarna zijn we begonnen met grote schoonmaak in huis houden. Zolder opgeruimd, rommelkamertje opgeruimd. Babykamer aan kant gemaakt. Schuur opgereuimd.
    Nu 24 weken en het ziet er nu beter en makkelijker bij te houden in huis dan met al die romelhokken die er al waren.

17. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik ben sowieso niet de beste huisvrouw van Nederland, maar nu... Joh, ik ben al blij als ik in één dag boodschappen doe en een was kan draaien. Ik heb me ziek gemeld op mijn werk omdat ik het niet trek om langer dan zes uur achter elkaar wakker te blijven. En ik zie heus wel dat mijn vloer stoffig is en dat de bank ook wel een keer gezogen mag worden, maar ik krijg het gewoon niet georganiseerd op het moment. Nou ja, het zal wel weer over gaan...

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier is het ook een grote chaos.. Heb gewoon geen energie meer, na een dag werken.
    En dan zitten we ook nog midden in een verhuizing, dus vriend is in het nieuwe huis aan het klussen, en ik zit hier tussen de troep..

19. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik heb er ook geen puf voor .Normaal deed ik heel het huishouden in een paar uurtjes .Nu ben ik al moe na bv stofzuigen en moet dan bijkomen .
    Ik doe iedere dag wat .

20. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik krijg het ook nog niet allemaal voor elkaar, ben ook nog erg moe steeds en het wil maar niet weg, dus k ben niet vooruit te branden :( Mn huis ziet er opzich redelijk uit, maar de grote beurt blijft wel es liggen, ben al blij als k alles een beetje opgeruimd heb. Gelukkig wil mn mannetje wel helpen meestal :)

Deel Deze Pagina