'Vroeger' werden er bij ons wel duizenden euro's aan uitgegeven.dan deden mijn broers vanaf 10 uur smorgens tot 2 uur in de nacht te knallen en nog was het dan nog lang niet op. Dit jaar geef ik er helemaal niks aan uit. Heb nog wat van vorig jaar.
Niks. Het komt mijn huis niet in. Heb er een grafhekel aan zolang het meer overlast dan plezier bezorgd en er nog altijd heel veel mensen (ernstig) gewond door raken en dieren moedwillig worden opgeblazen.
Ik bemoei me er eigenlijk nooit mee. Mijn vriend koopt vuurwerk en ik kijk ernaar. Wat hij uitgeeft verteld ie meestal pas als die het gekocht heeft. En die ene keer per jaar kan het mij echt niet boeien wat ie er aan uitgeeft als hij maar lol heeft
Dat lijkt me ook mooi Luja. Lekker genieten straks in jullie nieuwe huisje! Mijn schoonouders wonen bijna bovenin een hoge flat. Zij vertellen dat het prachtig is en ik zou het best eens willen zien. Maar ik kan de moed niet opbrengen om er met oud & nieuw te gaan zitten. Begrijp me niet verkeerd, ligt niet aan mijn schoonouders hoor! Lieve mensen. Maar december is gewoon zo'n drukke maand op het werk en dan met Sinterklaas, Kerst, verschillende verjaardagen. Zodra de kerstdagen voorbij zijn ben ik er ook gewoon klaar mee en heb ik echt geen zin meer om nog een avond op te gaan zitten. Ik zei in mijn vorige bericht dat ik niks met vuurwerk heb. Maar het is eigenlijk meer dat ik niks met oud & nieuw heb. Echt een on-nut feest wat mij betreft, mag geschrapt worden. En dan in de zomer lekker een vuurwerkshow zoals op 14 juli in Frankrijk. Dat vind ik wel mooi. Vuurwerk in handen van particulieren... Brrrr, gaat te vaak mis.
Hier normaal rond de 50 -80 euro dit jaar 0 we komen net uit moeilijke financieele situatie en gaat nu goed dus zou sonde zijn om dat je geld weer zo weg te gooien
niks ik heb er nooit echt van gehouden vind het leuk om te kijken maar zelf afsteken hoeft van mij niet zo
Ik zelf steek niets af maar mijn man vindt het wel leuk Hij koopt het in Duitsland en besteed denk ik voor zo'n 100 euro Max wat hij heeft uitgegeven is denk ik 250 euro Zoals je leest weet ik het niet zo precies Het is maar 1 keer per jaar, het kan financieel en hij vindt het leuk
Ik geef er niet om, maar mijn partner wel en de 2 oudste kinderen. Wij hebben besproken dat hij er voor zichzelf 150 euro aan uitgeeft en de kinderen hebben voor ongeveer 30/40 euro. Astronauten en een kinderpakket met knalerwten ed.
rond de 100 euro samen met me ouders zit gelijk mooi siervuurwerk bij voor me overleden broertje en oma en wat voor de meiden
Als het aan mijn man lag was er geen limiet hahaha. Elk jaar zeg ik max50,- en dan ziet hij altijd nog echt wat speciaals wat echt onmisbaar schijnt te zijn dus wordt het rond de 65,-. Van mij mag het ook 0.00 zijn, ben er bang voor haha
Hier dit jaar 0 euro. Onze dochter is dan anderhalve week oud, dus ik voel niks voor oud en nieuw dit jaar. Soms is het 15. Dan leggen we met een groepje wat bij elkaar. Ik vind het doodeng spul. Hopelijk bestaat zelf afsteken niet meer als mijn zoontje daar de leeftijd voor krijgt.
Als het aan mij lag 0. Helaas is mijn man gek op vuurwerk. Er gaat hier wel een paar honderd euro aan door (Ik wil niet eens weten hoeveel precies haha)