Hoi dames, De fiets is aan vervanging toe.... Nu zit ik een te kijken naar elektrische fietsen maar lees dat de accu niet onder 10 graden mag liggen maar in onze schuur wordt het wel wat kouder, nemen jullie de accu elke keer weer naar binnen mee?? Groetjes....
Ik leg hem naar binnen als het gaat vriezen. Gewoon preventief. Zijn dure dingen. Maar dat van die 10 graden wist ik niet
hihi Wordt lastig mee nemen mijn accu. de accu zit in mijn frame ingebouwd. Wel heb ik m standaard aan de lader liggen als ik m niet gebruik om de accu in "beweging" te houden Fijne fietsen en wil echt niks anders meer
Dat wordt moeilijk mee nemen dan, is wel goed dat je het zegt, wij hebben geen stroom in de garage dus moet naar een model kijken waar de lader uit moet.....
Heb je een licht puntje in de garage zo ja dan kan je er een stekker doos monteren. Draaitje door trekken.
Oke, nog 1 vraag, welke hebben jullie?? Moet 1 kleine achterop in iedergeval....en vind zelf de miss grace gazelle, e diva Batavus of cortina crush leuk....