Wie heeft er een idee hoe ik aan zoiets kan komen, of eventueel zelf maken .. ? Ik wil in principe een boom in de huiskamer maar het mag ook een boom kast zijn zoals op deze foto : Ik moet het wel redelijk low budget houden
In de krant of op internet kijken of er iemand in je buurt een kapvergunning aan heeft gevraagd? En dan gewoon even aan de bel? Nee heb je, ja kun je krijgen
nou tis denk ik wel handig dat je een gedroogd stuk hout in je huis zet ipv een nat stuk hout waar de bast nog vanaf komt enzo.
Wij hebben achter de schutting nog een halve boom liggen. Wel nat maar die mag je hebben. Anders bij het tuincentrum kijken? Ik weet dat ze die takken vorig jaar bij de intratuin in IJsselstein hadden en daarna lekker knutselen. Het ziet er wel leuk uit!
Haha daar heb je een punt. Misschien had ik even moeten toevoegen aan mijn post dat een grote geïsoleerde garage wel handig is om de boom te laten drogen
Ik weet wel, dat ik ooit heb gekeken naar plakken boom voor in de tuin, maar die dingen waren onbetaalbaar Misschien bij mensen aankloppen die in een bosrijk gebied wonen en een boom gaan kappen. Dat je die graag van ze wilt kopen. Vaak zijn ze er blij mee als ze er vanaf zijn Hier hebben we de bomen net gekapt en zijn al weg, anders had je er vast wel een op mogen halen