Mijn vader heeft hij mji bewust andersom aangeleerd omdat ik links ben, en dat neem ik hem nog steeds kwalijk. Wij komen vaak in wat betere restaurants, en als je een rij bestek hebt liggen valt het heel erg op dat ik mijn mes links heb. Ik krijg het mezelf ook niet meer afgeleerd. Dus ik zou je kind gewoon normaal leren eten..
Het is ook makkelijker voor een linkshandige om normaal te eten, want je brengt je eten met links naar je mond. Mijn vader kreeg de kolder in zn kop toen ik 6 was, toen moest het ineens andersom, daar heb ik echt moeite mee gehad! En nu krijg ik het mezelf niet meer afgeleerd..
Ik ben links en ik snijd met links en eet met rechts, dus mes links en vork rechts. Kan niet snijden met rechts. Tafel denk ik altijd zo als het hoord, dus niet anders omdat ik links ben.. Draai t bestek zelf wel om Myn dochter is dan nog maar bijna 17 mnd maar doet ook al alles met links sinds dr geboorte, zelf eten, tekenen, alles pakken enz. Nu kan dat natuurlijk nog veranderen maar als zij echt links blijft laat ik haar gewoon eten zoals zij dat zelf fijn vindt, vindt het onzin dat ze 'normaal' moet eten als rechtshandigen, als zij het andersom wil doen, doet ze het andersom, net als ik .