Zwangerschapsdoos :)

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Eva1983, Jan 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Hoi,

Ik zie hier op de site altijd advertenties staan van 'de blije doos' en weet ik wat voor dozen met gratis spulletjes erin. Nou daar heb ik natuurlijk wel oren naar, maar nu zei een vriendin van mij, dat je na het aanvragen werkelijk helemaal suf wordt gebeld door allerlei bedrijven. Het is gewoon een soort reclamestunt zeg maar. Nu wil ik weten of iemand hier ervaring mee heeft en of je werkelijk door zoveel bedrijven wordt gebeld nadat je zo'n doos hebt besteld. Let me know ;)

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Je hebt je vraag in het verkeerde topic gesteld, dus zal zo wel verplaatst worden.

Ik heb de dozen besteld en wordt nog niet plat gebeld. Niet alle dozen zijn leuk. Vooral de Prenataldoos is leuk.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Oh echt waar...waar had ik het dan moeten plaatsen? :rolleyes:

Oh wacht zie het al....uhm kan iemand mijn bericht verplaatsen? :)

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Nou ik heb ook alle dozen die ik krijgen kon aangevraagd of gehaald.
    Maar ben alleen 2x gebeld door een soort bank die probeerde om een rekening te starten om alvast te sparen voor later.
    Maar verder ben ik niet gebeld.

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    ik heb ook nog geen telefoontjes gehad hoor

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

De enige die redelijk irritant was was de Felicitas. Die komen bij je thuis om vanalles te demonstreren en proberen je dan spullen aan te smeren, die ik erg duur vond. Deze dames zijn redelijk vasthoudend, na tig keer op mijn antwoordapparaat te hebben gestaan (waar ik niet op gereageerd heb, geen zin in zo'n hostess over de vloer) stonden er ineens twee dames op de stoep. Ze doen nog net hun voet niet tussen de deur... :rolleyes:

Verder alle dozen besteld, maar geen telefoontjes gehad!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vond het ook wel meevallen met de telefoontjes. Idd een bedrijf voor een spaarrekening (hebben een mevrouw over de vloer gehad die ons daarover vertelde, daarom kregen we een leuke cd met kinderliedjes, en we hebben later telefonisch verteld dat we het niet deden), de mevrouw van felicitas die heb ik als visite gezien, meteen tegen haar de verhalen verteld die ik heb gehoord en dat ik niet van dat opdringerige gedrag gediend ben, dus die was ook helemaal niet opdringerig (ik was niet verplicht iets te kopen)
    Verder kreeg ik tijdens de zwangerschap van Sam erg veel reclamefolders, maar dit keer niet.
    O ja, de kruidvat reclames in de mail, maar ja... krijg wel meer mailtjes dus heb daar niet zoveel problemen mee.

Maar je krijgt idd die paketten omdat je je adres gegevens geeft, je geeft meteen aan dat je een kind hebt en daar is de leeftijd dus bij bekend. Dit zijn hele waardevolle marketinggegevens. Je verkoopt als het ware je adres voor een "gratis" pakket.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    de doos van prenatal is echt een aanrader en er zitten leuke dingen in. ik ben maar een keer gebelt via hun voor disney boeken club en ben ook lid geworden maar verder heb ik via hun niks gehoort

de doos van etos is niet de moeite waard en hierbij wordt je inderdaad ook plat gebelt. voor de baby doos die je naar de geboorte krijgt komen ze langs en weer met allerlei aanbeidingen die je makkelijk worden aangepraat als je moeilijk nee kunt zeggen zoals ik en ben in het bezit nu van een fotoalbum van bijna 30 euro :)
    ook voor kruidvat geld niet doen

wat betreft gebelt voor een spaarrekening hier inderdaad ook, ik heb vertelt geen interesse te hebben maar ze wilde persee een afspraak. echt zo van wanneer kan er iemand langskomen. nu komt er donderdag avond iemand langs om 7 uur :confused: ik weet nu al dat ik geen interesse heb en dat ze voor niks komt maar goed ze wilde zo graag dan komt ze maar ff een bakje koffie pakken :)

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben nog nooit gebeld door prenatal. Maar krijg wel emails van Pampers (zwangerschapsweken :D). Is wel leuk :D.

10. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    pfff ik ken het wel

wordt nog steeds gebeld over de disney boekenclub terwijl ik atijd zeg dat ik geen intresse heb

de hostes is hier ook geweest ze was heel aardig niet opdringerig ofzo

de spaarrekening die man wou ook persee langs komen
    en wordt nog steeds gebeld door meerdere acties enz

als je zegt dat je bij de stadsbank zit zijn ze zo weg haha

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Ik twijfel dus of ik het moet gaan doen of niet. Ik vraag me af of die gratis spulletjes al die telefoontjes etc waard zijn.....

Mag ik vragen hoeveel weken jullie zwanger waren toen jullie de doos bestelden?

12. meiske

meiske Lid

Apr 20, 2007
    92
    0
    0
    Heerhugowaard
    Ik had zelf ook geen 'gratis' dozen aangevraagd omdat ik bang was voor ongewenste bellers etc. Mijn moeder had wel de Prenatal zwangerdoos voor me aangevraagd toen ik zo'n 6 mnd zwanger was. Omdat Martijn 8 weken te vroeg kwam, kreeg ik de oproep op 'm op te halen toen hij er al was.

Ik ben tot nu toe nog nergens voor gebeld, behalve voor de spaarrekening. De inhoud vond ik wel de moeite waard, dus ik heb ook de kaart ingevuld om de babydoos te ontvangen. Hier heb ik nog niets van gehoord.

13. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Bij mijn eerste vier jaar geleden ben ik inderdaad door veel bedrijven benaderd, had toen alle 'dozen' ;)

Nu heb ik alleen de Prenatal doos en ben nog niet gebeld, dus gaat goed nog...

14. eko

eko Actief lid

Jul 22, 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    een vriendin van mij had mij aangemeld voor alle dozen die je kunt aanvragen. Ze had een oude telefoonnummer van mij opgegeven dus ook al hebben ze gebeld konden ze me toch niet te pakken krijgen :)

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Oh dat is ook een goed taktiek.....gewoon een niet bestaand telefoonnummer invullen :)

16. simke

simke Bekend lid

Jan 23, 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Felicitas dame was hier heel beleefd en was een leuke doos!

Maa ik word wel erg vaak gebeld over verzekeringen, babyboekenclubs enzo!

17. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik word er helemaal gek van, heb 3 dozen besteld, en na een aantal maanden begonnen de telefoontjes. heb via internet al me aangemeld tegen deze telefoonterreur, maar af en toe komt er nog wat

vorige week een heel onbeschoft persoon, die omdat ik aangaf niet gebeld te willen worden een heel onbeschoft iets zei wat ik niet eens wil herhalen.

maar de volgende keer meld ik me aan met een ietwat "aangepast" nummer

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier tot nu toe alleen gebeld voor een spaarrekening. toen ik zei dat ik die al geopend had wenste mevrouw mij een fijne avond en gaf me gelijk dat ik geen intresse had!

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik vond ze van felicitas heel aardig en ik ben ook niet gebe;d want je kan niet bellen naar ons met een geheim nummer hihi.

20. Elly

Elly Lid

Feb 14, 2008
    22
    0
    0
    Huismama
    Brabant
    Ik ben bij de verloskundige ook wel gewaarschuwd voor Felicitas door mensen die daar ook zaten te wachten en zeiden dat ze heel goed op de vrouwelijk hormonen in weten te spelen en precies weten wanneer ze langs moeten komen en wat ze je allemaal aan weten te bieden. Ik denk dat ik tegen die tijd gewoon het antwoordapparaat erop zet. Misschien helpt dat :p

Ik heb vandaag bericht ontvangen dat ik mijn Prenatal box op mag halen. Jippieee :D De Etos box heb ik vorige week opgehaald. Ik was daar eerst aan het shoppen geweest en had onder andere een speentje en billendoekjes gekocht en later maak ik de doos open zit daar precies hetzelfde in... we hebben straks dus een voorraadje. De kruidvat box mag ik vanaf 27 februari ophalen... duurt best wel lang eigenlijk. Het geeft wel rust dat je nu langzamerhand alles in huis krijgt. De babykamer is al klaar en de kleertjes al gewassen (had ik zin in hihi) en straks heb ik zwangerschapsverlof en kan ik lekker uitrusten. Althans dat hoop ik. :)

Share This Page