heb hem net besteld en ook de test gadaan als man vond hem een beetje mager met rare spiermassa maar dta is smaak denk ik, sta liever met me eigen ventje onder de douche
Ik had hem ook vrij snel binnen. alleen was het zuignapje helemaal verbogen met als resultaat dat hij bijna niet aan de muur bleef hangen... Is gewoon brievenbuspost
Wat een shitsite, eerst stond er gelijk een melding van 'de zandloper is op' ofzo, maar nu staat er, doe de test en bestel de zandloper. Doe ik die test, krijg ik daarna een melding dat ze helaas geen zandlopers meer hebben, grrrr!
eindelijk binnen... heb ik daar nou zo lang op zitten wachten. valt zo'n grote doos in de brievenbus...zit er zo'n klein dingetje in... groetjes, Miranda
Ik heb de zandloper binnen. Ik heb hem ongeveer een maand geleden aangevraagd. Het is inderdaad een kleine zandloper, maar ik vind het wel grappig om te zien hoe snel die 5 minuten voorbij gaan.. het maakt je wel bewust van de tijd die je onder de douche staat.
ik heb hem ook 2 maanden geleden besteld en ook nog niks gehad.. ach ja we zullen zien, wie weet komt hij nog
ik heb hem nu ook eindelijk binnen. wat een tegenvaller zeg z'n klein ding. die ben ik echt zo kwijt als ik dat had geweten had ik het helemaal niet besteld