huistest met paarse dop 1x posi 1 x nega

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door erlida, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Voor mijn vriendin:Gisteravond heeft ze getest met zo'n test met paarse dop,na 9 minuten,verscheen daar een licht posi streep.Zojuist heeft ze met ochtend urine getest,en die was nega:(?buiten de 10 minuten verscheen er wel een heeeeel vaag streepje ,maar in de bijsluiter staat dat dat als niet zwanger ,gelezen moet worden.....komt iemand dit bekend voor?

2. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Van welk merk zijn die testen dan?
    De kruidvat test met een plusje?

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    nee,ze heeft ze geloof ik gehaald bij de supermarkt.Er zit een folie over het afleesvenster,en je hebt 2 venstertje zeg maar.1 controlle venster en 1 test venster,hij hoort bij posi 2 verticale lijnen te geven.........

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Als dit romedtesten zijn, dan zijn ze allebei negatief.
    Bij die testen moeten beide strepen even dik/duidelijk zijn voor een positief resultaat en tellen lichte streepjes niet.

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    het klinkt als de testen van de apotheek die hebben ook een paarse dop en zit folie over het venster .. zou als ik haar was over een paar dagen nog een testen succes

6. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Als het romed is, dan is het inderdaad negatief.
    Ik zou je vriendin de kruidvat testen aanraden, twee testen voor vijf euro. Die zijn altijd goed.

Hoe lang is ze al overtijd?

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Het was zeker niet de romed test.En ze is nu 1 dag overtijd.Ze gaat van de week de kv proberen.bedankt dames.

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    De test was vals positief.Ze belde net.Had zichzelf niet kunnen bedwingen en is naar de kv gerend.Helaas,negatief :(.Hoe ze hem ook draaide....Maar geen bloed geeft moed,dus ik hoop dat ze over een paar dagen toch een ECHTE posi test heeft:).....

Deel Deze Pagina