Nee je had het uit moeten vinken. Wij hebben toevallig ook een aantal dingen gekocht, waarvan 1 niet op voorraad. Als je het vinkje 'alles in een keer verzenden' uitzet komt er 1.80 bij je rekening. Staat vrij onderaan, heb je misschien over heen gelezen? Stast misschien wel op je order?
Nee nooit gezien...en heb net weer wat in me winkelwagen gegooid om het te testen maar daar zie ik ook niks staan. heb bestels via mn telefoon zal dat het zijn ? Dat alleen via de "gewone" website je die optie hebt ? Nou baal ik extra omdat ik 7 maart niet thuis ben zou ik het afleveradres nog kunnen veranderen? Of als ik de bestelling die langer duurt annuleer dat ik de rest dan wel begin volgende week gewoon krijg?
Ik heb laatst er ook wat besteld. 1 van de 5 producten had 1-2 dagen levertijd. Omdat ik nog 2 dagen had voor de familie naar ons zou komen wilde ik iig het meeste wel op tijd hebben. Keuze voor verzenden was voor mij wel duidelijk. Tegen betaling van 1,95 werd alles wat 'vandaag besteld, morgen in huis' ook gewoon netjes de volgende dag geleverd. Andere artikel kwam een dag later.
Ik heb contact gehad met bol.com en het klopt idd dat het niet aangegeven is via de mobiele versie van de site. ik mocht mijn bestelling annuleren , opnieuw bestellen exclusief het product wat dus langer duurt en dan krijg ik van hun een kortingscode om geen dubbele verzendkosten te betalen over t andere product. goed opgelost en fijne service
Al meerdere malen problemen bij Bol.com. De laatste keer werd er ook te laat geleverd en van de 4 producten die ik besteld had, klopten er maar 2 (1 ding was verkeerd en 1 product zat niet eens in de doos).