besteld bij bol.com

Discussie in 'De lounge' gestart door JMay, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel274

    Annabel274 Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Nee je had het uit moeten vinken.
    Wij hebben toevallig ook een aantal dingen gekocht, waarvan 1 niet op voorraad. Als je het vinkje 'alles in een keer verzenden' uitzet komt er €1.80 bij je rekening. Staat vrij onderaan, heb je misschien over heen gelezen? Stast misschien wel op je order?
     
  2. JMay

    JMay VIP lid

    22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nee nooit gezien...en heb net weer wat in me winkelwagen gegooid om het te testen maar daar zie ik ook niks staan.
    heb bestels via mn telefoon zal dat het zijn ? Dat alleen via de "gewone" website je die optie hebt ?

    Nou baal ik extra omdat ik 7 maart niet thuis ben zou ik het afleveradres nog kunnen veranderen?
    Of als ik de bestelling die langer duurt annuleer dat ik de rest dan wel begin volgende week gewoon krijg?
     
  3. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Annuleer t dan en bestel opnieuw excl datgeen met lange levertijd. Dan heb jebt dinsdag 4 maart...
     
  4. JMay

    JMay VIP lid

    22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Krijg je dan wel je geld terug ?
    Ik heb betaald met een cadeaubon namelijk.
     
  5. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Ik heb laatst er ook wat besteld. 1 van de 5 producten had 1-2 dagen levertijd. Omdat ik nog 2 dagen had voor de familie naar ons zou komen wilde ik iig het meeste wel op tijd hebben. Keuze voor verzenden was voor mij wel duidelijk. Tegen betaling van 1,95 werd alles wat 'vandaag besteld, morgen in huis' ook gewoon netjes de volgende dag geleverd. Andere artikel kwam een dag later.
     
  6. JMay

    JMay VIP lid

    22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb contact gehad met bol.com
    en het klopt idd dat het niet aangegeven is via de mobiele versie van de site.
    ik mocht mijn bestelling annuleren , opnieuw bestellen exclusief het product wat dus langer duurt en dan krijg ik van hun een kortingscode om geen dubbele verzendkosten te betalen over t andere product.

    goed opgelost en fijne service :)
     
  7. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Netjes afgehandeld!
     
  8. Dotty

    Dotty Fanatiek lid

    25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Al meerdere malen problemen bij Bol.com. De laatste keer werd er ook te laat geleverd en van de 4 producten die ik besteld had, klopten er maar 2 (1 ding was verkeerd en 1 product zat niet eens in de doos).
     
  9. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Goed opgelost!
     

Deel Deze Pagina