Eindelijk na heel vee afwijzingen heb ik gister een telefoontje gehad of ik morgen op gesprek kan komen bij Berden mode. Vandaag om 12uur heb ik gesprek, ik hoop zo dat ik aangenomen wordt, heb geen zin om in de ww te zitten als mijn verlof afgelopen is. Wish me luck!!
Nou gesprek gehad. volgens mij ging het wel goed. krijg binnen nu en anderhalve week bericht of ik nog een keer op gesprek mag komen.
Het is zeker goed gegaan. Werd net gebeld dat ik morgen voor het tweede gesprek mag komen. Dus wederom, wish me luck!
Gesprek weer gehad, maar heb er geen goed gevoel bij. Die man bleef maar praten en vroeg bijna niks, heb dus bijna niks hoeven zeggen. Hij zei ook dat er nog 3 andere zijn en dat ik morgen of maandag bericht krijg. EN hij had het er nog over dat ik geen ervaring heb en dat ze dan een plan zullen opstellen om mij alles goed aan te leren. Hoop toch echt dat ze mij de kans willen geven om die ervaring op te doen, heb ik ook gezegd.
Gefeliciteerd!! Bevestigt mijn ervaring maar weer eens dat tweede gesprekken waar je niet echt een jeej-gevoel over hebt, toch meestal een baan opleveren, hahaha! Leuk voor je! Alvast veel plezier.