Bestellen bij aliexpes hoe werkt het?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sugartje, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Hoe werkt het bestellen bij ali expres met belastingen?
    Gaat het per bestelling van 22 euro of per bepaalde periode?
    Dus stel ik bestel op 1 dag bij 10 verkopers voor 20 euro krijg ik dan belasting oplage?

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Je kan meerdere bestellingen plaatsen en de duane kosten kunnen erbij komen als je over de 22 euro zit. Dus je kan gewoon 10 dingen los bestelen en betalen,let wel op de kwaliteit. Dit kan prima spul zijn, of juist helemaal niet.
    Weet wel dat je echt geduld moet hebben.

Tot nu toe ben ik erg tevreden, alleen jammer dat heel NL nu tegenwoordig massa's partijen kopen en thuis verkopen voor soms belachelijke prijzen! En dit is echt extreem sinds en met iDEAL betaald kan worden, alle Facebook verkoop pagina's worden vol gegooid

3. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik heb gisteren voor het eerst een jurkje besteld voor mijn dochter. Ik weet dat tot 2 maanden kan duren voordat je het binnen hebt. Ze word in oktober 1. Hoorde van anderen dat de maten kleiner vallen dat je beter een maat groter kan pakken. Maar wist niet dat je boven een bepaald bedrag belasting moet betalen. Al bedenk ik me net als je iets invoerd is het onder een bepaald bedrag gratis ja. Maar vanaf wanneer je betaald weet het niet. Zou inderdaad als je meerdere dingen hebt gewoon meerdere pakketjes laten bezorgen.

4. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er een keer een frozen jurk besteld a 7 euro incl verzenden als test.

Binnen een maand hadden we die in huis en het is een jurk van super kwaliteit. Alle vriendinnetjes zijn dol op deze jurk.

Misschien mazzel gehad, maar ik zou er zo weer iets (goodkoops) bestellen.

5. Moli

Moli Niet meer actief

ja klopt! echt belachelijk! :$

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Idd je bestelling onder de 22 euro houden dan betaal je geen invoer rechten.
    Ik ben ook een tevreden besteller tot nu toe. Alles gekregen en goede kwaliteit.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat is daar belachelijk aan dan? Is toch gewoon slim (en nee ik doe het niet :) )
    zo werkt de verkoop toch.
    Mensen kiezen zelf om het te kopen. En als het eerlijk spul is zie ik niet in waarom het fout zou zijn. Sommige mensen durven het zelf misschien niet aan maar willen de spullen wel hebben. Zijn ze zoals ik ze hier op de fb sites langs zie komen nog steeds goedkoper als hier in de winkel.

Ik koop soms via ebay net zoiets als alixpress.
    Bevalt me erg goed. Pas nog 2 feestjurkjes voor de meiden gekocht. Goede kwaliteit en heel leuk :)
    Ook al frozen spullen gekocht, muurstickers enz. Kan erg verslavend zijn haha! Ik betaal gewoon via paypal, makkelijk en veilig. Dit kan alleen niet bij aliexpress maar daar kan je nu vaker via ideal betalen begrijp ik. Ik koop alleen spullen onder de 22 euro.
    Een vriendin heeft een keer wat duurs gekocht (geen heffring gehad) maar ze had er dan rekening mee gehouden dat als ze de heffing zou krijgen het nog steeds een goede aanbieding was.
    Ik durf het niet aan iets duurs te kopen en dan niet alleen om de heffing die je kan krijgen.
    Veel shopplezier! :)

8. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Ik snap ook niet wat er erg is aan handelaars? Dan heb je het sneller in huis dan na 1 of 2 maanden dus dat is weer een voordeel.
    Maar ik wil voor mezelf bestellen :)

9. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Gewoon doen,ten eerste scheelt t heel veel en tweede is t snuffelen op die site al errug leuk hihi

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Die 22euro is per leverancier, per keer en incl eventuele verzendkosten. Invoer tussen de 22euro en 150 euro kost 13euro+ btw over het bestelde bedrag. Boven de 150 euro gelden weer andere regels.

Ik bestel er regelmatig en, ondanks de lange levertijden, bevalt het prima

Deel Deze Pagina