hier heel wisselend, de ene keer duurt het weken, maar vorige week had ik het binnen drie dagen in huis. Sloeg bijna stijl achterover
Ik vind ook dat ze tegenwoordig vrij laat zijn. Ik wacht nog steeds op een bestelling. 20e zou het zijn aangemeld bij TNT Maar bij verzend datum op de site zelf staat de 23e? Verder is de status nog niet veranderd. Had t eigenlijk afgelopen vrijdag verwacht.Wordt zo wel een stuk minder leuk om er wat te bestellen. Voor mezelf kan ik ook steeds minder leuke dingetjes vinden. Maar voor mn kids zie ik regelmatig nog wel wat leuks.
Hier gaat het vaak wel goed. Levering duurt idd lang en heb helaas ook geregeld verkeerde artikelen geleverd gekregen. Maar goed, krijg je wel weer een kortingsbon van 5 euro voor En heb geregeld gratis verzendkosten gekregen.
H&M bestellingen duren altijd lang Gewoon geduld hebben het komt vanzelf...en als je echt een keer iets aan wilt voor een feestje...4 weken van te voren bestellen want dan heb je het nog in tijd in huis Succes met wachten! Liefs
tja ik heb in maart afgelopen jaar broekjes besteld en voor mijn man korte broek,naar 2 maanden was het nog niet geleverd, ikheb alles geannuleerd en bedacht dit nooit meer te doen! Oke broekjes van de kleine waren erg goedkoop! maar de verwachte bezorgdatum werd maar opgeschoven en opgeschoven! ben er dan snel klaar mee. waarschijnlijk onwijze pech gehad, maar voor mij was het eenmalig.
er is een hyves kortingscodes....daar vind je altijd wel kortingscodes voor HM. Ik heb dan bijna ook nooit de verzendkosten hoeven te betalen en krijg vaak ook nog wel wat extra korting erbij! ideaal shoppen. ja soms duurt t wel even voordat je krijgt, maar ach dat neem ik op de koop toe!
Hier na enthousiaste verhalen in mijn omgeving ook voor het eerst online besteld bij de H en M. Dat was in half Juli,een winterjas voor mijn dochter. Werd iedere keer maar opgeschoven. 14 dagen terug weer een mail,het zou nu eerste week oktober worden Aangezien ik begin oktober uitgerekend ben durfde ik het risico niet meer te nemen om te wachten. Heb de boel geannuleerd en ben zelf maar even de stad ingegaan. Nee voor mij nooit geen Hen M online meer.
Hier ook altijd vreselijk lang wachten en altijd wordt er wat verkeerd geleverd en problemen met de rekening daardoor. Ik heb het 3 keer gedaan en alle keren ging het mis. Hier dus ook echt nooit meer online bestellen bij h&m.
hier duurde het ook even voor het er was, maar wt ik irritanter vond is dat ze van 2 dingen die ze blijkbaar ineens toch niet meer hadden gewoon iets heel anders van hadden bij gedaan. Als ik dat wilde had ik dat wel besteld
Ik heb eigenlijk nooit problemen met H&M en heb mijn bestellingen altijd vrij vlot in huis. Ik heb 20 sept iets besteld, dus ben benieuwd wanneer ik het in huis heb...