Bij h en m zijn er via Google altijd codes te vinden En je kan tegenwoordig mooi pakket volgen Ik ben altijd erg tevreden Kan nogal laat zijn in retour doen vergeet ik steeds haha maar wordt altijd door de vingers gezien
Ik heb eindelijk een mail dat het verzonden wordt, 7 maart besteld. Maar duurt nu nog 3-5 werkdagen, dus nog een week haha.
Ik heb heb hele gemixte ervaringen met H&M. Het is me al meerdere keren overkomen dat ene artikel dat zogenaamd op voorraad zou moeten zijn, dat nadat ik het al had besteld toch ineens niet bleek. Vervolgens moest ik dan inderdaad ongeveer vier weken erop wachten. Ik snap echt niet waarom alle webwinkels tegenwoordig zo snel kunnen leveren en je bij zo vaak zo belachelijk lang moet wachten.
Lang leve de H&M online shop! Vind hun positieshirtjes met korte mouwen ook ideaal! Zitten erg lekker Ook ik heb nog nooit problemen met bestellingen gehad.. altijd binnen een week in huis.. in tegenstelling tot bon prix! Bestel je wat, staat er bij nog 10 op voorraad.. en dan heb ik t besteld is het spontaan uit verkocht.. kun je of tijden wachten of je krijgt het gewoon niet.. laatst voor zekerheid een print screen gemaakt.. en ja hoor weer het zelfde verhaal.. direct met klantenservice gemaild.. en die vond het oh zo vervelend.. maar binnen 2 wkn had ik het in huis ..
Betalen jullie altijd via een maandfactuur, of direct als het pakketje geleverd wordt? Ik zag dat er bij de maandfactuur altijd standaard 1 euro factuurkosten wordt berekend. Vind ik zonde, dus betaal altijd voordat er een factuur komt.
Gebeurt inderdaad echt vaak dat het heel lang duurt voordat je alles binnen hebt. Meestal staat de verwachte leverdatum erbij als je artikelen in je 'mandje' stopt. Maar mijn ervaring is dat dit ook nog wel eens wil uitlopen. Ik betaal ook nooit meer vooruit maar met een maandfactuur omdat het dan makkelijker is om een bestelling te annuleren (vind ik). Als artikelen direct leverbaar zijn heb je ze wel met 4-5 werkdagen binnen. Moet eerlijk zeggen dat ik Zalando betrouwbaarder en 100x sneller vind.
Ik betaal altijd met een acceptgiro bij de bestelling.... Alleen nu doen alle kortingscodes het niet (meer). Mijn vriendin had er ook al last van. Dan is het online bestellen bij H&M nog minder aantrekkelijk, haha.
Ik heb een paar keer iets besteld bij de H&M, maar ik moest altijd 2 weken wachten of iets. Terwijl webshops tegenwoordig veel sneller leveren. Erg jammer.
Hier ook niet zelfde verhaal. Vind overigens dat je erg lang moet wachten op je spullen en zonder de kortingscodes haal ik het liever in de winkel, dan heb je het meteen.