Hoi allemaal, Ik ga volgende week op een kofferbakverkoop mijn spullen verkopen die we niet meer gebruiken. Nu ben ik benieuwd naar de prijzen, wat ik kan vragen. Heb baby speelgoed: loopkarretje een puzzel en van die speelgoedjes met geluid en veel slaapzakken Maar ook boeken, dvd's Vinden jullie het fijn als dingen geprijsd zijn? Groetjes
Zeker! Ik kom wel eens in een (kringloop)winkel en als ik iets zie wat ik wél graag wil hebben maar daar staat geen prijs op ben ik sneller geneigd om gewoon door te lopen.
Het ligt er enorm aan. Maar bijv een slaapzak zou 5 euro mn max zijn. Loopkar idem. Kleding verkoop ik voor 1 a 2 euro stuk (romper 25 ct, merk kleding 2 euro en non merk 1 euro) Lage prijzen .
Prijs erop vind ik heel fijn. Zou kleine prijsjes hanteren. Ik kom vaak op een rommelmarkt en zie mensen met hoge bedragen (verwassen slaapzak van Kruidvat wat nog 5 euro kost), aan t einde van de middag nog met veel spullen staan. Rompers kosten vaak 50 cent. Andere kledingstukken 1 a 2 euro. Puzzels tussen de 1.50 en 2 euro.
Moet zeggen dat €5,- voor een slaapzak best veel vind. Zat te denken aan €0,50. En boeken en dvds? Als je het prijst neem ik aan dat mensen ook afdingen toch?
Slaapzak zou ik max 1.50 voor betalen ( ligt er natuurlijk wel aan welk merk) pukababy is meer waard maar die moet je ook niet op de markt verkopen. Maar een simpele van de Hema/prenatal etc natuurlijk niet meer. Boeken kinderen 50 cent volwassenen 1 euro. Loopkar max 3 euro Puzzel 1 euro tot 1.50 ( ligt ook aan de staat en de moeilijkheid) Speelgoedjes met geluid 50 cent tot 75 cent Kleren 50 cent tot 1 euro. Jassen ongeveer 2 euro. En prijzen er op vind ik zelf ook prettig.
Wat fijn al de reacties. Ik ga ze zeker prijzen nu ik jullie zo hoor! Wat vinden jullie fijn dat alles uitgestald ligt of ook bijv. Een doos met allemaal babyspeelgoed zodat je kan snuffelen? Verder nog tips?
Nou voor 50 ct is die vast zo weg Boeken en dvd zijn vaak extreem laag. Ligt eraan welk boek of welke dvd En afdingen doen sommige wel
Ik elk jaar als onze buurt een rommelmarkt organiseert. Lekker makkelijk zo voor de deur. Ik prijs alles voor lage prijsjes want ik wil er vooral vanaf en hoef er niet rijk van te worden.
Nee rijk zal ik er niet van worden. Vind het gezellig om samen met een vriendin te doen. Maar vind het wel fijn om sowieso de huur van de plek eruit te halen Heb jij nog tips?
Iets te eten of drinken, wat je zelf hebt gemaakt en mensen gratis mogen pakken, bindt mensen langer. Zorg dat mooie spullen in het zicht staan. Je moet mensen lokken en dan zien ze vanzelf wel of er wat voor ze bij zit. Cash bij de hand als wisselgeld.
Ligt eraan wat je verkoopt maar ik zou heel groot Alles voor €1 pst opschrijven, op enkele stuks na. -2 pakken pedaalemmerzakken meenemen voor als tasje. -Heb je een wisselgeld probleem, een tikkie versturen kan ook he. -Neem een muziekje mee. -Zorg dat alles netjes uitziet. -En lach! Maak contact.
Daar zat ik idd ook aan te denken om alle spullen die voor €1,- weg mogen mee te nemen. Misschien dat het meer mensen trekt. Zal een kijken of ik genoeg heb. Het is een kofferbakverkoopen de plaats is een stuk groter dan op een kraampje. Wat fijn al die tips en ideeen!