Welke stad heeft een makkelijk bereikbare bioscoop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij willen in november graag een nachtje weg, even samen in een hotelletje. In november komt ook de nieuwe Twilight film uit, die we dan graag in de bioscoop willen zien. Weten jullie waar er mooie bioscopen zitten (hoeft niet bijzonder groot te zijn hoor) waar je makkelijk kunt komen? Ergens parkeren en dan de hele stad door moeten lopen om bij de bios te komen zie ik niet zo zitten ;) Het mag door het hele land zijn (liefst niet té dicht in de buurt van Zoetermeer, we willen wel echt het gevoel hebben dat we even weg zijn :p)!

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Pathe schouwburgplein in Rotterdam?

3. Dat is dan net een beetje te dicht in de buurt eigenlijk. Ik vind het een beetje zonde om een hotelletje te boeken daar, terwijl we binnen een half uurtje ook thuis zouden zijn, zeg maar..

Wel bedankt voor het meedenken!

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Euroscoop in Tilburg.

Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg, buiten het centrum en veel parkeergelegenheid.

Kom zelf uit Den Bosch maar ga altijd naar deze bioscoop toe.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Metropolis Antwerpen.

6. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    In het centrum van Amsterdam een hotelletje boeken (kun je met ov) en dan naar Tuschinski?

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja Antwerpen is ook heel erg leuk!

Misschien vind je het een nadeel dat de ondertiteling zowel NL als Frans tegelijk is?

8. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
  9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier in Emmen zit de bios tegen het centrum aan, grote parkeerplaats voor de deur.

Utopolis - Nederland

10. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Als je naar Antwerpen wil, vlak in het centrum, dichtbij de Meir, op de Keyserlei ligt bioscoop ugc. Heel gezellig en netjes en naar ik hoor van Nederlandse vrienden zijn hier de kaartjes veel goedkoper :-D

11. Inderdaad, vreselijk irritant! ;)

Van de andere opties ga ik de websites even bekijken! Bedankt!:)

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Almere?

Stad is helemaal vernieuwd, mooie bios:
    Utopolis - Nederland

Genoeg parkeergarages en hotels :)

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik zeg ook Antwerpen. Lekker makkelijk bereikbaar, goed parkeren, rand van de stad en lekker groot. Veel zalen.

Wij gaan eigenlijk altijd naar Antwerpen...

14. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
  15. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    +1 :)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij gaan wel eens naar TakeTen in Uden
    vind het vooral fijn dat je daar bij je stoel op een knopje duwt en er meteen iemand komt vragen of je wat eten of drinken wilt bestellen :D
    Maar is qua ''stad'' wel klein hoor, maar misschien zoek je juist wel zoiets voor een nachtje weg

17. Qua stad hoeft het verder niet veel voor te stellen inderdaad. Wij willen vooral even rust! Zijn sowieso ook afhankelijk van Fletcher hotels (want daar hebben we bonnen voor ;)) dus in de stad zelf slapen zal zeer waarschijnlijk niet gebeuren.. Het is geen probleem om een stukje te rijden voor de bioscoop, maar vandaar dat het dus makkelijk bereikbaar moet zijn (als in, genoeg parkeerplekken!)

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Zutphen is ook erg leuk. Bediening aan de stoel en hij zit net buiten het centrum.

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik vind Groningen super makkelijk!

Je hebt de Wolff bioscoop in de Euroborg. Je kunt daar ook eten en je kunt gewoon onder de bioscoop parkeren (in het stadion zelf zeg maar) en je hoeft dus ook niet naar buiten oid, je kunt zo met de trap omhoog en stapt de bios of het restaurant binnen. En het Fletcher hotel in Zeegse is redelijk in de buurt én een enorme aanrader!

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Etten-Leur, haha.

Deel Deze Pagina