kinderstoel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by teigetje1, Sep 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Aangezien we het financieel niet superbreed hebben, en toch een fatsoenlijke en goede kinderstoel aan willen schaffen, ben ik eens op internet gaan snuffelen. Nu kwam ik deze stoel tegen
    Bebeqo - Diner
    Heeft iemand ervaring met deze stoel of iets wat erop lijkt? En is het een goede stoel, want om de prijs hoef ik het niet te laten (vergeleken met andere stoelen)

Alvast bedankt

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hij lijkt op de stoelen van chicco, en er is nog een merk (weet ik even niet meer) die soortgelijke stoelen heeft. Enige verschil is het aantal standen, Chiccostoel heeft meer standen.
    Wij hebben dus een chicco, beviel prima :)
    Dochterlief vind het alleen leuker tegenwoordig om op een stoelverhoger te zitten...dan zit ze er toch meer 'echt' bij, zeg maar ;)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    PegPerego ;)! Die hebben wij :)!

Maar deze stoel lijkt me ook niks mis mee hoor! Alleen heeft de onze wat meer standen en misschien nog wat dingen die net anders zijn. Maar ons bevalt de soort gelijke stoel echt super! We hebben er nu 2 en twijfelen een derde aan te schaffen ;)!

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Die ook! Hahaha
    Naar ik doelde op een andere .. iets met top in de naam.. nah, maakt ook niet uit ;) Heeft dezelfde prijs als Chicco volgens mij, en komt ook op hetzelfde neer.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow aha! Nouja vooruit dr zijn vast nog veel meer merken die ze hebben dus ;)!

Bedoel je misschien Topmark?

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Jep! Die bedoelde ik! Kon er niet opkomen, maar een dinnetje van me heeft/had die.

:)

Tnx! Scheelt me weer een avond denken hihi

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Topmark moest ik ook aan denken, is ook een wat betaalbaar merk zeg maar...

@ ts: Waarschijnlijk ken je hem al, maar ik wil het toch nog noemen ;) -aangezien je een goedkope/betaalbare stoel wil: De ikea antilop stoel, 12 euro + 3 euro voor het blad = 15 euro.
    In het begin zat ze altijd op haar blad te eten, maar sinds 1 maand ofzo, is het blad eraf en zit ze bij ons aan tafel geschoven en dat gaat ook erg goed . Ook om eventjes te kleuren ofzo, nu ze wat groter is is het wel fijn dat het blad er zo gemakkelijk af kan.

De soort stoel die jij nu ziet heb ik op vakantie ook meermalen gebruik van gemaakt (in griekenland) en ik vond ze wel erg leuk, m'n dochter zat er toen ook goed in, maarja, ze was toen ook al 11 maanden (dan zitten ze sowieso al wat gemakkelijker ;) ) . Hier in nederland zie je op steeds meer plekken die ikea stoel valt me op...

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    De ikeastoel werkt idd ook prima.
    Ik moet wel zeggen dat ik in de beginperiode - chicco is vanaf 5 a 6 maanden - deze stoel erg prettig vond. Omdat ik die stoel in ik meen 5 standen kon (kan) zetten, kunnen kindjes er wat eerder in dan in bv de ikea-stoel. Mijn dochter vond het erg leuk, wat meer overeind zitten en mooi makkelijk de eerste hapjes te geven.
    Maar goed, wat ik al aangaf .. inmiddels is ze anderhalf en vind een stoelverhoger (of dus een ikeastoel, als die onder/bij onze tafel zou passen) vele malen leuker en gezelliger. En wij ook, eerlijk gezegd :D.

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

De stoel uit je plaatje ken ik niet.

Wij hebben destijds voor een meegroeistoel van Prenatal gekozen (vonden de TripTrap erg mooi maar te duur). Nu heb ik toch tweedehands een TripTrap op de kop getikt, omdat die veel beter blijkt te zitten voor ons meiske (zie mijn andere topic hierover ;))

Dus 'goedkoop is soms duurkoop', want nu hebben we twee stoelen, ipv 1 :)

Ik weet niet wat voor eetkamerstoelen jullie hebben, maar zo'n kinderstoel als uit je plaatje, daar groeit je kind op een gegeven moment uit en dan kan het misschien nog niet op een gewone stoel zitten (te laag).

Zo'n TripTrap is dan wel duur (tweedehands al veel minder, en ze zijn toch bijna onverwoestbaar), maar daar kunnen ze op blijven zitten tot ze groot genoeg zijn voor een gewone eetkamerstoel. Dat is misschien ook slim om mee te nemen in de kosten. En je kan m vast ook weer doorverkopen als je er klaar mee bent.

Via via zijn er volgens mij heel veel tweedehands stoelen te krijgen voor een mooi prijsje. Misschien kun je kaartjes ophangen in de supermarkt ofzo.

En anders wilde ik je ook die Ikeastoel tippen als je goed en goedkoop wil.

10. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hier een dure stoel (Nuna stoel) en een Ikea stoel en die Ikea stoel gebruiken we dus.
    Voor mij nooit geen dure kinderstoel weer, wij gaan mooi voor de Ikea. Wel gaan we straks de Nuna stoel gebruiken, dat is namelijk een meegroeistoel.

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    De stoel die wij hebben/hadden (soortgelijke als op plaatje dus) kan wel tot een jaar of 3.
    Verder sluit ik me bij je aan, tweedehands kan ook prima.

12. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik dus aan het zoeken voor een kinderstoel, komen mijn ouders vandaag aan met een verrassing. Ik krijg deze kinderstoel van hun (wat lief toch), omdat ze wisten dat ik deze mooi vond, alleen zo duur vond.

Babypark | Babypark | Kinderstoel Candy Aqua - Boxen & kinderstoelen

Heb ik toch de stoel die ik hebben wil, en hij lijkt mij ook heel praktisch met alle verstelbare standen.

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Super, wat lief! :)
    Dat is een topmark zo te zien. :)
    Fijne stoelen hoor! Veel plezier ermee!

Share This Page