Bestellen jullie wel eens bij bijvoorbeeld "Light in the box" of AliExpress of iets dergelijks? Ik ben heel benieuwd hoe nu bijvoorbeeld de kwaliteit is die je krijgt en dan met name van kleding. Kloppen de maten goed en zijn de gebruikte materialen mooi?
Ik heb 2x een poging gewaagd, en daar blijft het bij: 1x had ik een donkergroene jongenssjaal besteld en kreeg een roze geleverd en de tweede keer had ik ook een sjaal+pet besteld in oktober en die kreeg ik, na vele malen vragen per mail, eindelijk geleverd in mei Die kon dus gelijk de kast in...en is inmiddels te klein voor aankomend winter seizoen. Maar hoor zeker ook positieve verhalen. Wellicht had ik gewoon pech...
Ebay is wel een favo van mij, al neem ik geen risico's boven de tien dollar. Veel kleding zit daar dus niet bij..
zelf nooit geen kleding uit het buitenland besteld. heb al wel meerdere malen gehoord dat bij light in the box de kleding erg klein valt..
Ik heb wel eens via Aliexpress gekocht (dit jaar nog, cadeau voor vriend) en kwaliteit was super goed! Ook via Redbubble besteld en goede kwaliteit. Maar dat zegt niet alles natuurlijk, aangezien op Aliexpress veel verschillende aanbieders zijn en ze zullen vast niet allemaal goed zijn? Maar Aliexpress biedt wel goede klantbescherming dus dat vond ik wel prettig aanvoelen. Levering duurt vanuit het buitenland natuurlijk wel wat (hm, veel ) langer maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad verder.
O ja, mijn vriend heeft wel eens via Esty voor mij dingen besteld voor m'n verjaardag en dat valt voor mijn gevoel vaak wat krap/klein, zeker shirts met ronde halzen.
70% van de spullen die ik koop komen van buitenlandse websites, gaat altijd goed eigenlijk en de kwaliteit is goed tot uitstekend. 👍🏼👍🏼AliExpress ook goede ervaringen mee, LightintheBox ken ik niet. Maar over het algemeen geldt natuurlijk dat kwaliteit een prijs heeft, dus verwcht geen super kwaliteit voor iets wat heel goedkoop is. Tenzij het om merkspul gaat wat gewoon veel goedkoper is tov bvb Nederland.
Ik koop regelmatig via Ebay.com of de mama app, of wish. Ja kleding is altijd een beetje spannend. want is het een amerikaanse maat, of uit Azië.. Azië valt een stuk kleiner uit. Hier alleen maar goede ervaringen. ik hou ervan, en het scheelt vaak aanzienlijk qua prijs.
Ik houdhoudhoud van aliexpress en ebay, maar kleding heb ik nooit aangedurfd. Kijk maar eens op youtube, aliexpress clothing. Gaat het vaak om jurkjes, of zelfs promdresses, maar de stoffen en kwaliteit is vaak niet geweldig. Je betaalt dan misschien een paar euro per kledingstuk , maar ruilen naar het buitenland doe je ook niet snel. Zou ik eerder naar de primark gaan oid, ben je net zo duur uit en zie je wat je koopt.
koop wel eens hebbedingetjes/ prullaria via aliexpress. Onlangs een rugzakje besteld voor mijn zoontje; kwaliteit is prima al was het nét even anders dan op de foto stond. Houten insteekpuzzels ook via ali, tevreden over de kwaliteit. Ik heb ook pas nog een truitje besteld voor mijn zoontje, dat is nog onderweg. Ik kijk altijd naar de reviews om te zien wat vorige kopers te zeggen hebben over het product. Via ebay ook al eens besteld - ook kleine dingetjes. Twee keer een trui en een keer een tas maar dat was geen succes allemaal dus ik hou het voortaan bij kleine dingen. En verder buitenlandse site.. tja Next valt daar ook onder denk ik? Altijd tevreden geweest daar tot nu toe. Leuke kleding voor zoonlief
Ik heb verkleedkleding besteld voor de carnaval, met opzet al een maatje groter omdat ik wist dat de aziatische kleding vaak kleiner valt. Voor onze jongste was het prima te pas, maar het setje voor de oudste viel zo ontiegelijk smal uit... de jongste paste er qua breedte goed in, maar qua lengte was het natuurlijk veel te lang. (Light in the box) Verder hoesjes voor telefoon en tablet besteld -> prima en relatief vlotte levering. Via Etsy labels voor mijn eigen gemaakte kleding besteld, duurt effe, maar dan heb je ook wat!!!!! Die zijn dan ook "custom-made" Tip van mijn collega: stuur de aanbieder een mail met de vraag of ze de kleding ook in Europese maten kunnen aanbieden/sturen. Meestal krijg je dan vlot een reactie terug of het wel/niet mogelijk is.
Bij ebay koop ik wel eens dingetjes, maar nooit meer dan 20 euro. Bij amazon.de koop ik ook wel redelijk wat, dat werkt eigenlijk net als bol.com. Speelgoed is daar vaak goedkoper.
Ik koop eigenlijk best veel kleding in het buitenland, via internet. Etsy, ThinkGeek, LookHuman, Ebay en een keer bij een klein webwinkeltje van een meisje uit de VS. Ook wel voor grote bedragen, LookHuman verstuurt bijvoorbeeld gratis vanaf $50, dus dan doe ik dat Ik koop wel alleen bij webwinkels waar ik met PayPal kan betalen. Bij Paypal kan je jouw geld terug laten storten als het artikel bijvoorbeeld nooit wordt geleverd. Ik heb dat nog nooit hoeven doen, maar misschien dat ik er daarom makkelijk mee ben. Maar ik heb nog nooit iets besteld bij AliExpress, dus daar kan ik niks over zeggen
Weet iemand nog een betaalbare site in de VS of Engeland waar ze speelgoed verkopen, en je met PayPal of Ideal kan betalen? Mijn zoontje is gek van paw patrol, en heb bij winkels als Walmart en Target leuke dingen gezien. Helaas verzenden ze niet naar het buitenland. Amazon accepteert alleen credit card, en die heb ik helaas niet. Ebay en Aliexpress ook bekeken, maar daar hebben ze niet de Paw Patrol die wij graag zouden willen.
Net een paar schoenen van lightinthebox binnen. De kwaliteit is voor 23 euro goed alleen 20 euro bezorgkosten en 19 euro invoerkosten ... dat was dus eens maar nooit weer.
Je kan tegenwoordig bij de supermarkt zo'n prepaid credit card kopen.. Je hebt van 25, 50 etc. Ik heb zo'n kaart eens cadeau gekregen, best handig