tripptrapp kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door wens09, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Hoi! Wie heeft er ervaring met de triptrap kinderstoel? Tevreden? En is die newborn set (dat eitje / kuipje) een nuttige aanvulling? Vind m zo duur namelijk! Vraag me af hoe lang ie er straks in kan en of het het dus waard is! Ze waren een tijdje geleden in de aanbieding maar nu niet meer :(

2. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de stoel nieuw gekocht (gekregen), de kleine is er nog niet hoor, dus nog niet in gebruik. Heb via Marktplaats de new bornset erbij gekocht (50euro).
    Scheelt een hoop geld en het hoesje kun je wassen, ziet er als nieuw uit! Dus een tip. Succes met je keuze.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik heb ze voor allebij de kids. Ideaal !
    En je kunt ze nog mega lang gebruiken zelf ik zou er nog op kunnen bwv

4. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik heb de complete set dus met newbornset.
    Het is een ideale stoel op goede hoogte zodat ze goed aan tafel mee kunnen eten.
    Nu kan ze zelf in de stoel gaan zitten nu de beugel eraf is.
    In september tijdens de mama mazzeldagen bij prenatal is hij goed in de aanbieding maar dat is wel kort dag voor je.
    Newborn set vond ik ideaal, geen wipstoel nodig en lag hier beter in.

5. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind de stoel een aanrader inclusief newborn set. Wel zou ik wachten tot de mama mazzeldagen. Je kindje hoeft er niet vanaf dag 1 in.
    Omdat m'n zoontje alles van tafel trok, miste ik wel een tafeltje voor hem. Dus we hebben later nog de playtray gekocht.

6. Lindaaaaa

Lindaaaaa Lid

27 sep 2013
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    ìk kan je de newborn stoel zeker aanraden. Idd ff via marktplaats kijken anders.... je kan er wasbare hoezen omheen kopen of zelf maken.(via internet kun jewel patronen kopen).
    Mijn dochter zit er na iedere fles in en als ze wakker is zit ze bij ons aan tafel als we gaan eten.
    Hij staat een stuk minder in de weg dan een wipper.

7. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Thanks! Op marktplaats is dat eitje niet los te vinden (zijn allemaal meteen weg) maar wie weet tijdens de mazzeldagen. Krijg je daar dan altijd korting op? Of hoe werkt dat?

8. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Kortingen weet ik eigenlijk niet precies, ik dacht iets van 30% korting op gehele stokke collectie. Maar pin me niet vast op de precieze korting.
    Bijna alles is dan met korting te krijgen.

Deel Deze Pagina