Ik had een vraagje, had een een week geleden een maxi cosi online gekocht via een site. Ik heb gelijk het geld overgemaakt en kreeg ook netjes een factuur enzo. Nu kreeg ik 2 dagen erna deze mail: Onze excuses, maar deze had niet meer op de site mogen staan, want deze kunnen wij helaas niet meer leveren. Wij zullen dan ook het aankoopbedrag weer aan u retour boeken. Nu heb ik na 5 dagen nog steeds het geld niet mogen ontvangen... zou ik van hun mogen eisen dat ze me de maxi cosi gewoon leveren aan mijn? En dat de rest hun probleem is? Ik hoop hier antwoord op te vinden alvast bedankt! Groetjes stef
ik zou even de leveringsvoorwaarden op hun site bekijken. als je iets gekocht hebt, dan ben je automatisch met die leveringsvoorwaarden akkoord gegaan. als het hun fout is moeten ZIJ het goed maken. dus lekker blijven drammen hoor! het is iet jouw fout toch?
Geld terug ontvangen duurt vaak langer dan dat het bij hen op de rekening staat...je mag er van uit gaan dat het bedrag toch maximaal binnen 10 "werk"dagen weer bj je op de bank gestort is. Je kunt niet eisen dat ze alsnog die maxi cosi leveren daar die waarschijnlijk uitverkocht of niet meer in het assortiment zal zitten dus daar kunnen zij niets aan doen... ze hebben vaak wel altijd iets op de site staan van "drukfouten voorbehouden" waarmee ze zich indekken tegen dit soort dingen..... gr.smoekie
http://www.fokkido.com/Voorwaarden.aspx Hier staan de voorwaarden ik kan er zelf niks over vinden! Nou ik was inderdaad al helemaal blij met deze maxi cosi want hij is een stuk goedkoper dan elders. En inderdaad ik kan er ook niks aan doen ik vind gewoon dat het hun fout is. Dan hadden ze maar optijd moeten zijn met veranderen.
volgens mijn moeten ze een gelijkwaardig product geven voor dat geld of anders geld terug. zal gewoon contact opnemen dat je het geld binnen 24 uur op je rekening wil hebben omdat je al 1 week wacht. kijk gewoon even verder voor een maxicosi er zijn er waarschijnlijk meer goedkoop. laatst zag ik er een nieuw met voetenzak voor 110 euro en dat is geen geld. het is dan wel een rode z'n aparte uitvoering zie link http://www.babysuperstore.nl/ het is een fijne winkel hoor want heb mijn spullen er ook vandaan alleen mijn maxicosi met voetenzak koste 179 euro
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Dit zullen ze ook echt niet express doen en als jij je geld terug krijgt dan is het goed lijkt me. Als je vind dat het te lang duurt tot je je geld terug hebt kan je even contact opnemen, maar zou daar toch inderdaad 10 werkdagen voor aanhouden zoals Smoekie ook al zei. Het is vervelend maar ze hebben vast nog wel ergens anders een aanbieding waar je hem ook goedkoper aan kan schaffen.
uit haar verhaal maak ik op dat ze "al" 5 dgn wacht...tis nu woensdag dus het weekend heeft er ook nog tussen gezeten... je mag er van uit gaan dat het terugstorten van geld max. 10 WERKdagen duurt, en daarna kun je ze dmv fax - mail - brief e.d. op de hoogte stellen dat je het geld nog steeds niet hebt ontvangen e.d. en kun je ze nogmaals in de gelegeheid stellen binnen een bepaalde termijn het geld over te maken.... dus tja weet niet wanneer dit is gebeurd maar zo te lezen is dit vandaag dus de 3e dag na het weekend? idd wat er al gezegd is, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt dus tja, kan gebeuren...dan zit er niets anders op dat iets anders te zoeken.. gr.smoekie
DIt was allemaal al de 29ste geregeld dus zit nu 6 dagen tussen. Ik moet zelf zorgen dat ik binnen 2 uur betaalt heb en hun mogen fijn er ff 10 dagen overdoen! Terwijl ik die fout helemaal niet heb gemaakt. Tuurlijk mogen mensen fouten maken maar 1 dag later kon ik gewoon nog steeds dezelfde maxi cosi bestellen via hun. Dan vind ik het gewoon een stomme fout waarmee ik nu moet boeten!
Bedankt voor de tip. Maar het gaat om deze Maxi-Cosi Cabriofix Topline Papillon En die is dus bijna overal uit het assortiment. En daar was die voor maar 109 euro te koop! Terwijl ik overal waar die nog te koop is staat voor rond de 140 euro. Dus vandaar dat ik eigelijk toch een beetje fel op ben en hem gewoon wil hebben!
Tja ze zullen hem echt niet te voorschijn kunnen toveren. Dat ze hem niet van de site halen is dan wel weer raar. Je zou toch denken dat ze dit voortaan willen voorkomen. Hoezo moest je trouwens binnen 2 uur betalen? Heb ik nog nooit van gehoord dat dat binnen een aantal uur moest.
Nou ik kreeg als antwoordt terug dat ik binnen 2 uur moest betalen want anders kon die wel aan iemand anders snel verkocht worden ofzo. omdat het idd een actie was van op=op dus geen idee dat heb ik maar netjes gedaan zonder problemen! Helemaal omdat ik hem natuurlijk heel graag wilde hebben en dat ik zeker wilde zijn me van zaak!
ja kan zowieso niet binnen 2 uur betalen dan staat het nooit bij hen op de rekening bijgeschreven zodat ze je bestelling kunnen verwerken... je kunt mits voor 14.00 uur overgemaakt dmv een spoedboeking tegen meerkosten geld overmaken van jouw bank naar een andere bank dan hebben ze het geld vaak wel diezelfde dag op de rekening staan, maar grote bedrijven moeten dat geld van jou ook nog eens "verwerkend" vaak werken internet bedrijven met een soort "tussen" persoon waardoor het vaak nog langer duurt eer de betalingen verwerkt zijn, dus dat was de grootste kolder... hoe het ook zij jij hebt de pecht gehad dat de aktie van op=op idd van toepassing is, en dat ze ze niet meer hebben...maar er zijn er nog genoeg waarbij ze ze nog wel verkopen jammer genoeg moet je dan iets meer betalen... hoe dan ook gerekend vanaf de 29 november (donderdag) zou ik afwachten tot volgende week woensdag dat is dan de 10e werkdag mocht je in de tussentijd je geld nog niet hebben ontvangen zou ik ze zeer zeker even een telefoontje geven hoe en wat en wanneer het geld overgemaakt is of wordt? (kan je nu trouwens ook doen hoor, vragen wanneer het geld "de deur" uitgaat) http://www.degrootste.com/shop/Baby/product_info.php?products_id=20051207 f bij bovenstaande kosten ze 129,95
ik heb bij hun tractors besteld vanbruder. Ik had volgens hun 2 euro tewijnig betaald dit heb ik betaald kreeg ik een mail dat het hun fout was en 3 weken later had ik de 2 euro terug