Donderdagochtend 28 maart om 07:30 heb ik een bestelling gedaan via de webshop van H&M. De vorige keer dat ik iets bestelde werd het dezelfde dag nog verstuurd, hier had ik een mail over gekregen. Deze keer heb ik nog geen mail gekregen dat het verstuurd is en het is nu bijna een week later. Het komt misschien omdat Pasen er tussen zat, maar donderdag, misschien vrijdag, zaterdag en gister had het volgens mij verstuurd kunnen worden. H&M Klantenservice beantwoord ook niet mijn e-mail. Heeft iemand van jullie rond deze dagen ook iets besteld? Zo ja, heb je dan al iets gehoord? Liefs, lelie0
Vrijdag waren er veel kantoren dicht door goede vrijdag en vaak versturen webshops alleen op werkdagen, dus niet op zaterdag. Dan konden ze het dus op z'n vroegst gister versturen.
Laatst toch weer eens een poging gewaagd: dezelfde dag nog een bericht dat het ingepakt werd.......maar duurde weer een week voordat het in huis was voordat het pakje er was had ik alweer een winkel vanbinnen gezien (en 2 dingen zijn er nog steeds niet: mei *zucht*). Blijft maar een traag gedoetje.
Bedankt voor jullie reacties Verzendtijd is normaal al lang gezien sommige andere winkels, maar vreemd dat ik nog geen bericht heb gekregen over verzending en dat ik geen reactie krijg op mijn mails.
hier ook tussen 8-12 april ik vind het wel een nadeel van de h&m ik heb nog nooit iets de volgende dag ofzo in huis gehad
Klantenservice is mij een paar keer tegen gevallen, afhankelijk natuurlijk van wie je te spreken krijgt maar ik heb al vaker discussies gehad via de telefoon en de mail. Levertijd is inderdaad een nadeel, ik heb een winterjas besteld haha en ik hoop hem nog aan te kunnen voordat de lente echt begint ;-P
Er staat altijd bij je account wanneer het bezorgt zal worden (let op de kleine lettertjes..). Het kan ook inneens verandert worden wanneer er eerder of later bezorgt word. H&M heeft mij al jaren gewoon netjes op de hoogte gehouden van mijn bestellingen en heb er nooit problemen mee gehad. Als iets vrij laat bezorgt word zie ik dat altijd meteen staan, je hebt dan nog altijd de optie om je bestelling te cancellen.
Bij de bevestiging van de bestelling stond dat het deze week, tussen 1 en 5 april bezorgd zou worden. Ik heb nu antwoord gehad op mijn mail met deze tekst: We hebben nog enkele vragen betreffende je account. Om deze reden is de bestelling ook nog niet verstuurd. Dit hoor ik per toeval omdat ik toevallig een mail heb gestuurd met de vraag wanneer mijn bestelling word verzonden/geleverd. Anders had ik het nooit gehoord, ze sturen niet uit zichzelf een mail. Iedere keer dat ik bestel bij de H&M Webshop worden er problemen gemaakt. De leverdatum is nu gewijzigd naar tussen 8 en 12 april, terwijl het makkelijk deze week had kunnen zijn als zij de vragen die ze hadden uit zichzelf hadden gesteld. Ik begrijp ook niet wat er mis is met mijn account, ik heb dit account al jaren en er al vaak iets mee besteld. Dit is de laatste keer dat ik hier iets bestel!
Heb al 2 weken geleden wat besteld en nog niet binnen. Had 27 maart een mailtje binnen dat ze het aan het inpakken waren en tot op heden nog niks ontvangen.
Ze zijn momenteel bezig met een accountcheck. Waarschijnlijk krijg je dan binnenkort een brief of mail met daarin de tekst dat ze nog een vraag hebben over je bestelling. Als je belt vragen ze naar je gegevens. Hiermee willen ze checken of het allemaal klopt, zodat een wildvreemde niet zomaar op jouw account of een extra account onder jouw naam dingen bestellen. Ik vond het wel een goed initiatief, maar inderdaad, ik stond ook wel vreemd te kijken dat mijn bestelling na een week nog niet verzonden was. Toen heb ik het maar geannuleerd en in de winkel gekocht.
Oke dat wist ik niet. Dat hebben ze ook niet laten weten. Voor mij is dat geen optie om de bestelling te annuleren en in de winkel te kopen, de dichtsbijzijnde is een half uur met de trein
Ik had op zondag 24 maart iets via H&M besteld en op woensdag (27 maart) kreeg ik een mailtje dat ze aan het inpakken waren. En vandaag binnen.
Mij willen ze nu een aantal vragen stellen, per se via de telefoon, eerder word de bestelling niet verstuurd. Is dat niet bij iedereen zo dan?