Vroeger kocht ik heel veel bij de H&M, in hun winkels en op hun site. Ik heb hier ontzettend veel problemen mee gekregen. Je besteld wat in Maart en krijgt het pas in Mei?! Je ontvangt je bestelde bikini, maar alleen het topje want het broekje is uitverkocht. En ze durven er ook gerust een briefje bij te doen, dat sommige bestelde kleding ook uitverkocht is. En daar moet je het dan mee doen. Dan neem je contact op met de klantenservie en daar krijg je meiden aan de telefoon die amper Nederlands spreken. Een en al gezeur en ik bestel NOOIT meer iets bij de H&M!
Staat net de buuf voor de deur (4 huizen verder). Dat er een pakketje van haar bij mij is afgeleverd Ook van de H&M. Nou er ligt hier dus echt helemaal niets hoor... Weet niet waar die kerel mee bezig is geweest.
Keek net en nu is ie gesorteerd in sorteercentrum .Zou 17-21okt geleverd worden dus mischien nog op tijd!
Ik heb precies hetzelfde. Ook mijn pakketje van h&m zou tussen 17 en 21 oktober geleverd worden. Heb vorige week besteld en lees net dat het nu pas gesorteerd is. Nou ja...maar hopen dat we morgen ons pakketje binnen krijgen. Ik kan namelijk niet wachten
Gelukkig bij jou ook een eerlijke buuf! Lang leven de eerlijke buurvrouwen en een koude douche voor tnt post. Overigens is mijn bestelling inmiddels binnen en nog op het goede adres ook . mmandag 10-10 besteld: vrijdag 14-10 in het sorteercentrum, 18-10 gesorteerd en 19-10 bezorgd. En zo ging het een week eerder ook.
Hier hetzelfde vorige week vrijdag een behoorlijke bestelling geplaatst woensdag stonden ze voor de deur helaas pakket toen niet vindbaar gister alsnog gehad.
Ik ben ook aan het wachten op een h&m pakketje. Hij wordt tussen 17 en 21 oktober bezorgt, dus ze hebben alleen vandaag nog. Gisteren stond het pakketje alleen nog maar voorgemeld, dus ben benieuwd of het vandaag dan wel bezorgt gaat worden!
Ik krijg mn bestellingen altijd wel op tijd. Het heeft in ieder geval nooit langer dan een week geduurd. Wat ik ook al lang vind haha.
Eerlijke buuf? Zij is ook haar pakketje kwijt. Lag een brief bij haar in de bus dat het pakketje bij mij was afgeleverd. Maar daar klopt helemaal niets van. Ik heb geen pakketje van haar. En zij heeft geen pakketje van mij....
laat ik nog even iets positiefs over de H&M zeggen Ik heb vorige week iets besteld, ook vandaag binnen gekregen wat er op de site ook stond. Open ik de verpakking en zit de broek (was een skibroek voor mn dochtertje) helemaal vol scheuren. Productiefout denk ik. Ik bel de klantenservice en krijg een vriendelijke mevrouw aan de tel. Ze ging meteen zoeken of hij nog beschikbaar was, maar helaas uitverkocht. Ze vond het erg jammer dat ik nu niks had en krijg een cadeaubon. Gelukkig heeft mn man nog zo'n broek kunnen krijgen in de plaats waar hij werkt. Ik snap jullie wel hoor dames. Ik hoop dat de pakketjes snel aankomen.
Mijn pakketje kwam zo rond 16;00 uur binnen, eindelijk Wel zat er een andere maat romper tussen dan wat ik besteld had , maar dat is verder geen probleem. De rest is gelukkig helemaal heel en in de juiste maat geleverd.
Ik heb mijn pakket ook binnen. Alleen was de doos echt helemaal kapot. Bezorger van tnt zei al dat er iets mis was gegaan met verzenden, en dat ik het pakket ook kon weigeren. Uhmmm nee ben blij dat ie er is en gelukkig zat alles er nog in. Heb nu alleen geen doos om dingen in terug te sturen.
Soms staan bestellingen idd een aantal dagen voorgemeld, eerdat je ze ontvangt, dus je moet geen haast hebben. Verder redelijk goede ervaringen bij H & M tot nog toe.
deze week netjes 2 brieven ontvangen van H&M over de status van 2 bestellingen en uitleg waarom het iets later komt. erg netjes. Voor de rest nooit leveringsproblemen gehad gelukkig
Hier staat zo'n zending ook wel eens een week voorgemeld.. Overigens mail ik ze altijd (boos ) als er wat is. Krijg ik vaak extra korting hihi.. Maar ze zouden wel een voorbeeld kunnen nemen aan Zara. Die bestellingen lopen altijd goed bij mij.
zondag besteld.. nu sinds vrijdag voorgemeld.. maar op site nog in behandeling.. die komt dus echt weer pas vrijdag vrees ik.. vind 2 weken echt lang hoor volgens mij verwerken die echt op vrijdag pas de bestellingen van die week... maandag gaat het dan naar magazijn en dan met geluk word het dinsdag aangeboden bij TNT