garantie

Discussie in 'De lounge' gestart door DutchDiamond, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

we hebben iets meer dan een jaar geleden een nieuwe laptop gekocht bij stapless
    voor ong. 471 euro

nou ging hij al snel kapot en dit was een hardware fout wat dus een fabrieksfout is en hij werd gemaakt en dit viel onder de garantie
    nu is deze fout 4 keer voorgekomen (4x exact hetzelfde blauwe scherm) en dus zou nu de laptop opgestuurd worden en we uiteindelijk ons geld terug krijgen
    nou 5 weken later krijgen we eindelijk bericht dat we een bedrag van 241,24 kunnen ophalen.

maar is het niet zo dat we het hele bedrag moeten terug krijgen?
    we hebben de laptop meer niet als wel gehad en het is 4x dezelfde fout geweest waarvoor hij terug opgestuurd moest worden dit valt dan nog steeds onder garantie lijkt mij?

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Nee dat heeft denk ik met de dagwaarde te maken.

3. Valora

Valora Niet meer actief

Toen mijn gsm nog in garantie was en niet meer kon gemaakt worden heb ik toch echt het volledige bedrag teruggekregen. Ik vind het maar erg dat je voor een laptop in garantie, die je meer niet dan wel gehad hebt maar zo weinig terugkrijgt. Ik zou daar echt niet mee akkoord gaan.

4. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nee we gaan er zeker niet mee akkoord
    inmiddels is hij natuurlijk wel uit de garantie maar dan nog het is dezelfde fout elke keer
    elke keer is de harde schijf vervangen dus hier is dan de garantie nog niet van verlopen

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jeetje... Vind het wel schandalig! Ik zou het er echt niet bij laten zitten!

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Nou de garantie van je apparaat wordt niet verlengd wanneer hij wordt gerepareerd. Bijv als je een koffiezetapparaat koopt met 2 jaar garantie, en na 1.5 jaar gaat deze kapot en krijg je een nieuwe, dan krijg je niet nog eens 2 jaar garantie daarbovenop. De garantietermijn van het eerste apparaat blijft gelden!

Neemt niet weg dat ze wel wat coulanter mogen zijn na zoveel ellende met 1 apparaat.

Overigens zou ik na 4x hetzelfde probleem mijn geld steken in een ander merk!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Schandalig, maar volgens mij mag dit wel ja.. :(

Deel Deze Pagina