bestelling next direct

Discussie in 'De lounge' gestart door suus1983, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.854
    113
    Hallo,

Ik heb een vraagje over een bestelling van next direct. Worden deze ook op zaterdag bezorgd?

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    volgens mij niet ...

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zou niet weten waarom niet??

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Volgens mij ontving ik mijn pakketje op zaterdag, maar weet ik niet zeker meer.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zit heel hard te denken, volgens mij ik ook namelijk

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Aflevering op zaterdag: De service Aflevering op zaterdag is beschikbaar voor UPS Next Day Air® Early A.M.®, UPS Next Day Air®, UPS 2nd Day Air® en UPS Worldwide Express NA1 zendingen in bepaalde belangrijke hoofdstedelijke zones. De service wordt ook aangeboden in de voornaamste hoofdstedelijke zones voor UPS Worldwide Express zendingen naar de Verenigde Staten, Canada, Duitsland, Frankrijk, Zuid-Korea en het Verenigd Koninkrijk en voor UPS Worldwide Express Plus en UPS Worldwide Express Freight™ zendingen naar Canada en de Verenigde Staten.

Voor Aflevering op zaterdag moet u een sticker voor aflevering op zaterdag op alle zendingen aanbrengen. Voor bepaalde services is Aflevering op zaterdag beschikbaar voor UPS Returns® zendingen met een retouradres in de Verenigde Staten en Puerto Rico.

Nog eens stukje over verzending UPS: Aflevering op zaterdag

Bij mij zijn de NEXT pakketjes, tot nu toe nog, altijd bezorgd door UPS. Maar viel wel steeds door de weeks.

Deel Deze Pagina