Iemand ervaring met Huawei mobiele telefoons?

Discussion in 'De lounge' started by NathalieH, Sep 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Momenteel ben ik nog in het bezit van een "normale" mobiele telefoon, maar aangezien deze kuren begint te krijgen na zoveel jaar ben ik op zoek naar een nieuwe mobiel. Nu wil ik eigenlijk voor het eerst aan een smartphone beginnen en zit dus wat op internet me te orienteren. Ik vind de samsung S3 erg leuk en aangezien ik goede ervaringen met samsung heb, dacht ik aan deze. Tot ik het merk Huawei tegen kwam en ontdekte dat deze ook een hoop kan, maar stukken goedkoper is. Ik ken alleen het merk niet en zou graag dus ervaringen van een ander willen weten.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Geen ervaring hier, maar van alleen de naam al krijg ik de kriebels whahahahaha.. huawei... hoe verzinnen ze t.. :D

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zit er ook over te denken om een Huawei aan te schaffen. Dus ik lees mee ;)

Ik heb nu nog een uber degelijke Nokia haha

4. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Ik zit er ook aan te denken een Huawei te kopen. Ik ken het merk wel, mijn man werkt al jaren met (telecom)apparatuur van ze, maar ze zijn volgens mij nieuw met mobieltjes. Wat ik tot nu toe lees is het een prima mobiel voor een lage prijs.

5. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    T'is Chinees...... Sambal bij? :D

6. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    Mijn zus heeft er 1tje. Ze is er echt super tevreden mee.
    Ook heeft mijn collega er 1 en die is ook vol lof erover.

Het is dat ik er al 1 heb anders was ik er ook voor gegaan.

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn zwager heeft er ook 1 en hij is er erg tevreden over.

8. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook 1 en ben er heeeeeeeeel tevreden over! Qua kwaliteit vergelijkbaar met een bekender (en dus duurder!!) merk, maar de prijs is veeeel lager. Echt goed spul, zal het je zeker aanraden!

9. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Mijn schoonouders hebben er beide een. Erg tevreden zijn ze..... Ze zitten de hele dag alleen maar te whatsappen met elkaar:D

10. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Ik zou ervoor kiezen. Dit merk is binnen een paar jaar net zo groot als Samsung of Apple.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn man koopt helemaal geen bekende merken telefoons meer. Hij besteld ze uit China. Hij heeft nu een Star S5. Echt wat een apparaat. Kwalitatief vind ik 'm nog beter dan mijn Samsung S3. En hij heeft er 175 euro voor betaald.
    Enige nadeel, als 'ie kapot is dan moet het naar China worden gestuurd. Gelukkig nog nooit last van gehad.

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    :D.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Made in China inderdaad. Het is hier in Azië een bekend merk maar wel officieel een zg. 'B-merk'. Ik ken mensen die tevreden zijn maar ik ken ook mensen die na een paar maanden alweer met een kapot toestel zaten. Het is kwalitatief natuurlijk wel minder dan bvb Apple, maar goed daar is de prijs ook naar. Dus als je voor relatief weinig geld een redelijke goede telefoon wilt, gewoon kopen! :)

14. Minerva

Minerva Niet meer actief

Was eerder deze week in het nieuws dat dit soort Aziatische merken steeds meer in opkomst zijn ivm de hoge prijzen voor telefoons van Apple, Samsung, e.d.

Ze schijnen een prima prijs / kwaliteit-verhouding te hebben :)

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Toch wel een hoop positieve ervaringen dus :)

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik moet nog even met mijn foontje maar ik heb laatst staan kwijlen bij de huawei ;)

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    oh serieus.. steeds als ik dit topic zie... HUAWEI ... :')

18. ik1989

ik1989 Actief lid

Aug 17, 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    ken dat merk niet..maar me man is nog beetje ouderwets (29 jaar) hij is niet van toeters en bellers op mobiel...maar helaas zijn trouwe nokia C5 is overleden...en heeft hij toch met hartverscheurend moeten afscheid nemen nog net geen avond mist geregelt enzo hihihi maar hij heeft nu Samsung S3 Minnie en hij moet wel zeggen het bevalt hem goed want hij wilde voor een ander toestel maar ze verkopen niet meer van toestel zonder touchts shreen...ja dan krijg je zon opa oma mobiel...met grote letters hahahaha hij kan helaas geen opmerking maken dat mobiel iets is voor mijn vader (me vader heeft S4) die gaat zelf met de tijd mee hihihi maar goed

hij heeft hem nu 2 weekjes en als ik zo zie het bevalt hem goed...miss tegoed zelf want spelletjes spelen vind hij nog al leuk
    candy crush en angry birds....maar goed ik hoor hem veder niet klagen aleen zijn colega heeft op wekamp veel goed kooper kunnen kopen ...maar goed ieder geval su6 !!!

19. ik1989

ik1989 Actief lid

Aug 17, 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    ps ik heb zelf de normaal S3 gekregen en ik vind prima toestel...ook handig voor de kindjes want mn dochtertje weet al om foto's kijken met haar vingertje hihih

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Precies dit dus, prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed.

Share This Page