jezus (sorry) wat ben ik net geschrokken!!!!!!!! ik kreeg het volgende smsje binnen: 08.48: ga naar (straatm huisnummer) eindhoven en start reanimatie dus oma als een speer Ties opgehaald en ik met 80 km/uur naar die straat toe, klaar om te reanimeren. gelukkig was iemand anders die dezelfde oproep had gekregen geloof ik al bezig en kwam de ambulance ook aan, maar wat had ik het benauwd zeg!!! pfffff..... iemand anders dit ooit meegemaakt? ik woon tussen 2 ziekenhuizen in dus had het niet verwacht, maar het was echt even heeeel erg spannend!
ja mijn man heeft het nu 2 keer meegemaakt! de eerste keer waren we net in slaap gevallen en de 2e keer waren we net wakker! beide keren was de ambu al aanwezig toen manlief aankwam! Maar je schrikt je eigen lam!
Huh maar waarom krijg jij dan zo'n smsje? Is daar een reden voor, of is dat omdat jij in de buurt was? Zou er ook van schrikken! Pff, is het uiteindelijk goed gekomen?
ik heb me daarvoor ingeschreven, zodat als er in de buurt van mijn huis gereanimeerd moet worden, ik een smsje krijg met waar ik moet zijn, en of ik een AED eerst ergens moet halen om die te gebruiken. ik heb natuurlijk wel eerst een training gedaan om dit te kunnen
knap dat je je daarvoor hebt aangemeld. Ben BHV-er op de zaak maar twijfel nog om mezelf aan te melden. Het is toch eng om het leven van iemand anders in handen te hebben...brrr.
hier rukt de brandweer ervoor uit omdat wij hier geen ambu post meer hebben en de brandweer dus als eerste ter plekke is manlief heeft al meerdere malen levens er mee gered
Wil alleen even zeggen dat ik het echt super vind dat mensen dit doen! Ben pas mn schoonvader verloren aan een hartstilstand maar hij is wel gereanimeerd door mensen en die ben ik nog steeds dankbaar. Ondanks dat het voor hem al te laat was hebben ze alles gedaan om z'n leven te redden, petje af!
Wow, wist niet dat dit bestond?! ik heb ook BHV en AED cursus gedaan, maar hier niks over gehoor. lijkt me ook wel eng ja.... maar wel goed natuurlijk!
Wat goed dat je dit doet! Heb je daar eerst een ehbo cursus voor moeten doen? En dan vervolgens een training om met aed te kunnen werken? Ik zit er ook wel eens over na te denken...maar vind het ook wel eng. Maar twee weken geleden heeft een kennis van mij een hartstilstand gehad (33 jaar) en dat is niet goedgekomen. Dat doet je nadenken...
Jeetje, had nog nooit van dit susteem gehoord, maar vind het erg goed! Respect hoor, dat je dit doet!!
Wow, wat super dat je dit doet! Wij hebben toevallig gister op werk een AED training gehad, ben er zo blij mee. Wil me nu ook gaan aanmelden voor kinder EHBO, het geeft me toch een fijn gevoel iets meer het gevoel te hebben te weten wat te doen in dit soort situaties! Maarre, kan me voorstellen dat je wel goed schrikt van zo'n sms!