Bestellingen die wij niet gedaan hebben

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanmimi, 16 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb 'm inderdaad ook opgezegd en liep tegen hetzelfde probleem aan. Je klantnr staat nergens vermeld. Mijn laatste bestelling dateerde uit 2017. Daarna namen ze ook genoegen met postcode en huisnr (nadat ze ook mijn emailadres en een eerder bestelnummer hadden gevraagd). De mijne is nu echt verwijderd, tenminste, ik kan niet meer inloggen dus vertrouw er op dat hij weg is. Ik zal hun mailtjes in ieder geval bewaren als bewijs.

Poolvos vindt dit leuk.
  2. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.286
    1.444
    113
    Kun je bij zalando ook aangeven dat je niet iets kan bestellen zonder te betalen? Bij wehkamp heb ik dat ooit gedaan omdat een vriendin ook heeft meegemaakt dat op haar naam spullen waren gekocht. Ik zou namelijk wel graag mijn account willen houden.

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik heb een andere soort ervaring met oplichten, die ik ook best eng vond. Een paar jaar geleden kregen wij een doos vol Apple watches aan de deur bezorg. Ik had ze niet besteld en niet betaald en dacht eerst dat het een oprechte fout was, totdat ik zag dat het meer dan 10 horloges waren. Ik heb toen gelijk de politie gebeld en die zeiden dat creditcardfraudeurs waarschijnljik ons huis gekozen hadden, omdat we overdag weinig thuis zijn en vaak pakketjes voor de deur hebben staan (wat klopt).
    Ik vond het zo'n eng idee dat een stel creeps dus naar onze voordeur zou zijn gelopen om die horloges te pakken. Balen voor hen, heb ik ze retourafzender terug gestuurd. Heb heel vaak uit het raam gekeken of ik de beteuterde boeven kon ontdekken, maar heb ze nooit gezien.

4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.543
    8.502
    113
    N.a.v. dit topic mijn account bij Zalando ook maar opgezegd. Hoop binnen een paar dagen bevestiging te hebben.

Ooit eens wat besteld, maar dat ga ik voorlopig toch niet weer doen.

Deel Deze Pagina