Zondagmiddag. Vriend en ik praten over mijn vriendinnetje wat net bevallen is. Ik vertel hem dat ze met de BV moet stoppen omdat haar borsten ontstoken zijn. Mijn vriend denkt daar even over na. En dan.... hoorde ik het nu goed? Ja! Hij zei het echt!..... "dat komt vast omdat de tanden van de baby zo scherp zijn!" Eh..... LOL! Ik heb er al meer opmerkingen van dit kaliber gehoord. Vriend gaat (hopelijk) voor het eerst vader worden, en is nog behoorlik bleu op het gebied van zwangerschappen, babies, en alles wat daarbij komt kijken. Ben benieuwd, mijn heerlijke natieve vriend zal echt niet de eerste zijn. Hebben jullie ook van die momenten en dito opmerkingen?
Mijn man was er heilig van overtuigd bij de eerste dat je de vagina met het verschonen niet mocht aanraken :S Jawel lief maar voorzichtig hoe wil je anders poep en pies resten verwijderen. Hij had overigens nog nooit van zijn leven een luier verwisseld. Dat heb ik hem geleerd voor de bevalling op een teddybeer.
Oh, da's ook wel heel erg lief van 'm. Maar inderdaad..... Zo maakte ik laatst de opmerking "wat leuk, die man is lekker aan het wandelen met zijn zoontje". Man had een blauwe wagen, blauwe accessoires,en een baby die overduidelijk een jongetje was met al het stoere en het blauwe. Vraagt vriend verwonderd : "hoe weet je dat het een jongetje is!?!?!?!" "Eh... blauw?'" "Ja, maar hoe moet ik dat nou weten?!"