dat ze hulp nodig heeft opperen we al jaren.. ze is niet helemaal 100% maar haar man, zijzelf en der kinderen willen dat niet in zien.
Sjonge, erg ververlend voor je maar vind het nogal ver gaan om per definitie al een schuldige aan te wijzen omdat deze niet altijd 100% is; leuke dekmantel voor een nog onbekende kleptomaan... Ik wil niet zeggen dat het niet zo kán, maar om nou direct te opperen dat iemand het gedaan heeft, vind ik nogal wat....
Klopt daarom belde we haar ook op met gewoon de vraag of hun iets extra's hadden meegenomen vanaf hier, geen beschuldiging of iets. We zeiden dat we wat kwijt waren en het niet konden vinden. We hebben ook de rest van de visite gebelt, om het echt aan iedereen te vragen.
Snap alleen niet wat ze dan met die spullen wil doen...Ze kan ze toch moeilijk in haar huis zetten, beetje lullig als jullie langskomen en je ziet daar je gejatte windlicht staan Oeps. Ik vind het maar een raar verhaal, wie doet nu zoiets? Er moet haast wel wat mis zijn met die vrouw, want een normaal denkend mens gaat niet lopen gappen en al helemaal niet van familie!