ik heb normaal nooit het geluid aanstaan als ik achter mijn pc zit, maar omdat ik zojuist ff dat filmpje zat te kijken van die belspellen had ik het geluid aangezet. terwijl ik een brief aan het schrijven was komt er elke keer een irritant belletje door mijn boxen en ik heb geen flauw idee wat dit is! wie kan mij helpen? je snapt 'm al, ben geen computernerd
mischien heb je die site nog openstaan? of heb je zoiets als skype aanstaan of netmeeting en word je gebeld?
ik heb geen skype en weet niet eens wat netmeeting is. heb wel msn, maar doe daar eigenlijk nooit wat mee (omdat ik ook niet weet hoe dat precies in zijn werk gaat) en die heb ik trouwens ook niet aanstaan, msn is gewoon afgemeld zeg maar
Heb je toevallig een GSM of een handtelefoon in de buurt van je boxen liggen? Daar kan het namelijk ook van zijn omdat je boxen reageren op het signaal van de telefoon. Iets anders zou ik zo niet kunnen bedenken. Liefs, Duveldraakje
ik denk dat dat het was, had inderdaad een ongelezen mailtje (van lotte, hoe verrassend ) en nu is het weg, dus opgelost. thanx
als je msn open hebt staan komt er soms in het midden onderin een reclame langs, meestal zonder geluid maar een aantal maken geluid als je er met je muis langs gaat.